Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Liker dere: Karla Elisabeth? Magnus Lauritz? Mange klemmer fra en kommende mamma...
Troillpia Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg liker ikke navna Karla og Lauritz! Elisabeth og Magnus synes jeg derimot er fine navn...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Ville også bare gått for Elisabeth, Magnus eller Lauritz. Synes egentlig Lauritz er vakkert og originalt. Men liker ikke Karla, dessuten foretrekker jeg enkeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Syns det var litt tungt, men Karla Elisabeth gikk greit sammen. Magnus Lauritz synes jeg ikke at funker, høres ut som navn på to enkelt personer. kanskje fordi begge slutter på s lyd?:S det ble rett og slett for tungt
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg LIKER Karla og Lauritz Bruk dem! Magnus og Elisabeth er kjedelige. Sammenstillingene din syns jeg blir tunge. Hvis du må ha dobbeltnavn, hva med: Karla Elise Mads Lauritz
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg liker: Karla, Elisabeth og Magnus men ALENE! Laurtiz er jeg ikke så begeistret for.. GO for en av navna ikke øddelgg med dobbeltnavn!
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Karla og magnus liker jeg ikke - synes det er harde navn. Elisabeth er derimot nydelig, og Laurits er festlig og tøft! Klara Elisabeth hadde forresten vært flott!
Vivil-08 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes Karla og Magnus er fine navn, men de bør stå alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå