@78@ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Satt inn to på fredag så da er jeg på rugedag to vis ikke den dagen du setter inn teller. Håper vi lykkes denne gangen.
74skytte Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Da er det en spennende tid du har fremover. Håper at i hvert fall en av dem setter seg fast. Lykke til!
Susie & Desembergullet Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Da har vi kommet like langt. Jeg fikk satt inn to egg på fredag, som var dag 5 etter uttak. Skal ta bp neste søndag - dette blir nok en laaang uke... Fikk nettopp beskjed om at jeg har to egg på frys, er såå glad for det! Endte opp med null på frys etter første ivf-forsøk i januar. Krysser fingrene for oss
@78@ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Så spennede da jeg skal ta test hjemme neste fredag.Men skal til legen på torsdagen før så lurer på om jeg skal spørre om de kan ta en bp da. Krysser fingrene:)
gårdskone Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hei satt inn to egg på fredag jeg også,så jeg er spent jeg au.Håper vi lykkes denne gangen. klem
Susie & Desembergullet Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Lykke til til deg også, gårdskone Prøver så godt jeg kan å holde motet oppe, men det er veldig opp og ned med formen. Tok det veldig tungt etter siste mislykka forsøk i januar. Kjenner absolutt ingen fysiske symptomer enda, men det er jo bare 4. rugedag... Venter utålmodig på et positivt tegn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå