LilleFrøkenL Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Kan vel trygt kalle meg en sliter jeg også.er i vår 20pp nå! har hvert gravid 2 ganger,men endt i xu begge gangene:( vil såå gjerne ha en spire!!!går på pergo denne mnd også,så blir spennende å se om det klaffer denne gangen! Blir litt deppa av å lese inne på bli gravid av og til..folk som er helt i fra seg når di ikke blir gravid i 1 pp..sitter jeg her med 20pp.. jaja nok syting fra meg:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hei og velkommen.. jeg har vært innom alle forum hehe. startet på bli gravid, så slitere, så ass. befr.. og nå ruger jeg på to egg og skal teste om 10 dager.. Har prøvd å bli gravid i 12 år og har nå hatt min 4 ivf forsøk.. så hold ut hehe.. Får håpe pergo gjør susen for deg og at du lykkes!!! Velkommen skal du være..
gleder.meg Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Velkommen! Fint å være i et forum med folk som forstår hvordan du har det. Når jeg tenker tilbake så husker jeg faktisk at jeg var bekymret og lei etter bare noen få pp. Morsomt/tragisk å tenke på nå. Her kan du blåse ut blant venner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå