Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 På 16. spraydag. Hehe... merkelig at man faktisk blir glad for å få mens Men da blir vel forhåpentligvis ikke forsøket utsatt. Var litt bekymret for at jeg måtte gå lengre på spray dersom blødningen ikke kom. Skal til legen tirsdag og regner med å starte opp med sprøyter etter det
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sååå bra.. ja da er du snart igang og snart ruger hihi.. masse lykke til
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 jepp, satser på at bursdagen min blir en lykkedag og at babyen kanskje blir laget den dagen Hihi
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Så bra da, da er du i rute. jeg starter på sprøytene i morgen, uten blødning;)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Spennende Tryne. Det går vel bra siden du faktisk har blødd pga pillene. Var det ikke det du fikk beskjed om fra klinikken?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk beskjed om at slimhinnen var som den skulle., d aspurt ejeg om det kunne være slik fordi jeg hadde blødd når jeg gikk på pillene. da sa hun at jeg hade ok blødd det jeg skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå