Gå til innhold

Hvordan står det til med SF målene nå da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 33.1 og har sf mål på 34.Har vært på føden på ultralyd.p.g.a stort barn.det hviste seg at gutten er ca. 20% større enn normalen og at han låg i seteleie.skal derfor på fødepolipoliklinikken ca.en mnd. før termin.det var hvertfall noe possitivt med ulralyden og det var at hodet var -1% i forhold til normalen ved termin.så de tror at han er godt i hold.De skal prøve å snu hvis han fortsatt er i seteleie.noe som heldighvis ikke var noe jeg trengte å tenke på nå.p.g.a aktivt barn og god tid frem til termin.han kan velig godt snu seg selv.så jeg er ganske rolig.Jeg blir godt passet på.andre med høye mål?

Annonse

29cm i uke 30, litt over den røde streken. Neste kontroll er i uke 36, så blir 6 uker mellom. Litt lenge, men fikk beskjed om at det var greit så lenge jeg ikke fikk problemer eller økte plager. Blir spennende å se hvordan jeg har vokst. 2 uker til kontroll :)

Annonse

Mitt Sf mål har lagt heilt på linja fram til eg var på kontroll i veke 34, då hadde det pluselig stege fra 28 i uke 30 til 35 cm i uke 34? Og då var ungen festa seg i bekkenet nå, pleie ikkje målet MINSKE da? jordmor sa ingenting på det da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...