Gå til innhold

Er redd det ikke er ekte Metformin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har kjøpt metformin på Lille Pille. De er på 850 mg. Jeg startet å ta de for 4 dager siden, tar en morgen og en på kvelden. Men jeg er ikke kvalm eller har ingen bivirkninger. Er redd for at de ikke er ekte, har lest at dere har mange bivirkninger.De ble sendt fra Hellas. Har noen andre kjøpt noe gjennom Lille Pille før og vet at det de selger er ekte??

Blir litt redd for at jeg blir lurt da, vil jo så gjerne at det skal virke.

Håper dere tar dere tid til å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke fått resept på metformin hos legen din?

Hvis du prøver å bli gravid eller er gravid er det sjansespill å gå på imorterte medisiner. Det har jo vært flere advarsler i media angående å importere medisiner via internett. Medisinene kan inneholde andre virkestoffer en hva som blir anbefalt her i landet og som i værste fall kan være skadelig for deg og fosteret.

Jeg går på 500mg metformin 3 ganger til dagen. I begynnelsen så starter en på en tabelett til dagen og så øker dosen.

Skrevet

Har aldri kjøpt piller på nett og tror nok ikke jeg ville turd det heller. Liker at legen følger opp, selv om metformin sikkert ikke er det værste man kan innta..

Ang bivirkninger så trenger du ikke få noen. Jeg begynte rett på 1000 mg om dagen og kjente ikke noe til det.. Kanskje bare litt mindre sugen på noe godt ;-)

Skrevet

Takk for svar:)

Er forresten ikke så ille godte-syk lenger jeg heller!

Jeg vet det kanskje ikke er så lurt å ta tabletter på egenhånd uten at legen bestemmer det, men tenkte bare at det kan jo ikke skade. Legen er jo så fraværende og føler aldri at dette kommer noen vei, så håper jo at det virker da:)

Skrevet

"At det ikke kan skade"???????????? Er du lege selv? Man skal IKKE ta medisiner som ikke er forskrevet av lege!!!! Nemlig av den grunn at medisiner KAN skade!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...