Gå til innhold

Nå er jeg lei.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen skal jeg begynne med sprøytene å jeg gler meg, jeg er full av hetetokter, blir gal. det er blitt helt ekstremt av de nå i det siste. Jeg er også plaget med vondt i hode

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, dette høres ikke noe moro ut - trøst deg med at det hele snart er over og du skal se du ruger om kort tid :-D Ta vare på deg selv og kos deg. Drikk mye vann, det hender hjelper. Lykke til.

Skrevet

Takk for tipset. det begynnte ganske bra, men den siste uken har jeg blitt plaget av hetetokter, hodeverk og søvnløshet, så nå vil jeg ha sprøytene slik at det kan bli bedre. Å så ønsker jeg vel egentlig å bli ferdig med hele greiene. Jeg er skremmt når jeg ser på prsen for alle medisinene jeg har måttet da, jeg har brukt 27500 bare på første forsøket

Skrevet

Hold ut ja hehe.. dette fikser du og snart er alt over.. og da er du super glad..

Skrevet

hvordan går det med dg da?? Ruger for fullt:)

Skrevet

Ja og super kvalm.. sikkert noe bivirkninger som plutselig har dukket opp... men får holde ut i 10 dager til, for dommen kommer...

Skrevet

åå, det hørtes ikke særlig kjekkt ut, håper kvalmen er ett godt tegn da og ikke bivirkninger av medisinene. Er en spennende tid du er i nå, men også en nervepirrende en

Skrevet

Ja det er det. men dette er jo 4 gangen og jeg merker jeg er mer rolig rundt det med testing denne gangen.. og går det så går det..

Jeg skal ikkes teste før dag 14..

Skrevet

Lykke til uansett:) Håper du lykkes denne gangen

Skrevet

Takk takk.. håper vi lykkes alle sammen nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...