Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selges OTH vogner i Oslo?

Jeg bor i Nord-Norge, og i min by selges stort sett Brio, Simo og Emmaljunga. Sikkert helt greie vogner det, men ikke det jeg vil ha.

Det hadde vært fint å få sett ei OTH vogn i virkeligheten før jeg bestiller ei... ;-) Er temmelig sikker på at det er det jeg skal ha, men greit å ha sett, og sjekka ut i virkeligheten, og ikke bare på bilder, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fru Lyng har OTH, www.frulyng.no

Skrevet

Lilleprinsen og biteringen er norske nettbutikker som selger de 1000 kr billigere enn i butikk.

Skrevet

Takk, skjønner at jeg skulle vært mer spesifikk i min forespørsel. :-)

Hvilke vanlige butikker selger OTH? Skal nemlig til Oslo om etpar uker, og tenkte å ta en titt på vogna da.

Skrevet

Fru Lyng har to butikker i Oslo sentrum.

Anbefaler absolutt vognen. Den beste vi har hatt :) Og lillemann trives godt i den. Både våken og sovende.

Skrevet

Hei og takk :-)

Har dere brukt vogna fra nyfødt? Det er nemlig planen vår. Ser at bagen ikke er kjempestor, men håper den holder.

Skrevet

Vi har brukt fra nyfødt(januar), i juni/juli skiftet vi til sportsdelen. Hun kunne ligget en stund til, men ville da opp.

Bagen er litt åpen på vinterstid ifh til andre store vogner som emmaljunga. Men syntes aldri det var noe problem. Har elsket vognen fra første stund.

Skrevet

Hei igjen og takk for svar. :-)

Tror temmelig sikkert det blir denne, skal bare ta et mål av bagasjerommet på volvo'n om den går inn ved siden av hundeburet. Er lang sammenslått, ser jeg. Har termin i oktober, og satser på en god pose oppi, så går nok dette bra. :-)

Skrevet

De selger vogna på Fru Lyng, avd. Steen og Strøm, Nedre Slottsgate. De har den også på Fru Lyng i Akersgata/Dagbla'passasjen. Bagen er litt større enn før på 07/08modellene, så trolig kan dere bruke den i et halvt års tid. Men ville ikke satset på voksipose oppi dypbagen, ettersom den fyller for mye plass. Heller dyne eller en annen posesak som er lettere og mindre, sånn i første omgang :)

Skrevet

Syntes virkelig at du burde gå for OTH,har selv det! Og 07modellen har større kalesje-som ikke er åpen!

Har brukt den i hele vinter,og poden er alt blitt 8 mnd!! Har hatt lammeskinn i bunn og dundyne med berger ullpledd over i vinter.På skikkelige kalde dager har vi brukt skinnpose...

Voksi,ville jeg ikke ha anbefalt uansett vogn...tar unødvendig mye plass,syntes jeg!!

Skal bli gøy å høre hva du syntes,etter oslotur....

Skrevet

Ja, blir spennende. :-)

Har ikke tenkt å kjøpe voksi, kanskje heller en dunpose. Får se hva vi lander på etterhvert. Dyne er jo også et alternativ. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...