Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Spør her jeg.. for hvis jeg lykkes er jo dette forumet mitt etterpå hihi.. Jeg er nå på rugedag 4 satte inn 2 egg på onsdag. Har gått på crinone siden mandag. Men i dag er jeg super kvalm og da mener jeg kvalm, føler jeg må kaste opp hele tiden.. skikkelig ekkelt. Men dette er jo for tidlig? Andre som vet og husker når de begynte å bli kvalme?? Og jeg som hadde tenkt å finne på noe i dag, men skjønner jo nå at det blir sofan..
Petramora Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer!!! Jeg har ikke erfaringer med assistert befruktning, men det er vel ikke så stor forskjell på graviditene, vil jeg tro! Da jeg ventet førstemann (som ikke var planlagt) var jeg ordentlig kvalm helt fra starten av. Det var slik jeg skjønte at jeg var gravid, selv før jeg ventet menstruasjonen! Når man ruger på to har man i tillegg høyere hcg-innhold, noe som sies å øke kvalmefølelsen, etter det jeg har lest. Lykke til videre, dette blir spennende!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Takk takk Petramora... gratulerer med graviditeten..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg vil tro det er litt tidlig... men en skal aldri si aldri Jeg ble kvalm fra uke 5 denne gangen. Har du brukt Crinone før, og i samme doser? Vet at den kan gi en del kvalme.. Uansett, lykke til, håper du er heldig denne gangen XXX
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Nei har ikke gått på dette tidligere, da tok jeg stikkpiller. Men det er over nå, var kun til morran. Og har jo gått på dette nå i 6 dager.. kvalmen kom først til morran.. Men dette blir spennende. Får bare XXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå