Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg er nå på ruge dag 4 satte inn på onsdag 2 egg. Har ikke følt meg kvalm før i dag, har jo gått på crinone fra dagen egguttak dvs i 6 dager. Men i dag er det helt jæ*** jeg sitter bare å svelger og rett før jeg spyr.. Er så sinnsykt kvalm.. Men det er jo altfor tidlig grav.sympt men uff det er skikkelig jæ***
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hei Dette kan være et symtom på overstimulering - men det kan også være at du er kvalm fordi du er gravid. Mange blir kvalme fra dag 1. - vi håper på det siste, skal krysse fingrene for deg :-D klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Takk.. jeg har ikke vært overstimulert..
Mrs. icsi og småen Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Hei Tullemor. Jeg fikk beskjed på sykehuset i Hgsd at egget festet seg tre til fire dager etter innsetting, som kanskje vil si nå. Husker at jeg var på handletur på byen fire dager etter innsett. Det hadde vært planlagt en stund, så det var ikke noe jeg bare kunne avlyse. Husker fremdeles at jeg både var kvalm og svimmel den dage. Jeg takket for hver lille pause, og satte meg ned alle steder jeg kunne og holdt meg til veldig kjedelig mat og vann.. Men det gikk over! Er du heldig erstattes det snart med morgenkvalme i stedenfor hehe Lykke til klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Hehe takk takk.. ja vi får håpe det.. så herlig at du lykkes... kos deg masse ))
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg har aldri vært kvalm i rugetida, verken ved neg, eller pos. forsøk.... *krysser* for deg! :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Takk takk og takk for svar på de andre innleggene mine også.. har sendt deg pm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå