Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere som ble gravide i rugetida??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dere som har vært gravide skrive ned hvilke symptomer og testedato dere hadde i rugetida? det er så spennende å se hvordan folk opplever denne tida... og hva vi muligens kan forvente oss....takk alle sammen! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en svaaaaaak pos. billig-test på rugedag 9 (dag 1 er dagen etter innsetting). Ventet noen dager, og fikk blått kryss på CB-en på rugdeag 12. Dagen etter ble den dig. CB-testen pos. og hcg var på 81. Mistet dessverre da jeg var 5+5

Det eneste symptomet mitt var ømme pupper.

Skrevet

Tok ikke test før etter svar på BP.

Hadde ingen symptomer før i uke 7.

Hodepinen begynte noen dager etter spraystart så den heng jo med,ikke noe som kom etter innsetting.

Eneste symptom var at jeg trodde tanta skulle komme noen dager.

Skrevet

Jeg hadde masse symptomer.. Hadde ømme/vonde pupper, mensmurringer (til tider veldig kraftige), en liten blødning (festeblødning?), litt småkvalm.. Hadde en positiv magefølelse, men mange her inne på forumet mente at dette kunne være bivirkninger av crinone. Heldigvis hadde magefølselsen rett! :-) Jeg testet første gang på rugedag 11 med billige tester, og den var da tydelig positiv! :-)

Lykke til!! :-)

Skrevet

Mensmurringer, ømme pupper, "trykk" i skjeden. Dette allerede før jeg testet positiv. Tidlig altså, men mulig siden det var tvilinger.

Skrevet

Murring og småstikking i magen (+ smerter rundt festetiden), hovne men ikke ømme pupper, dagen før testing var jeg helt hard nederst på magen (noe jeg fortsatt er). Ellers merket jeg ingen ting og har fortsatt ikke mye symptomer (er 6+5) Testet positivt med CB på rugedag 12.

Er nå gravid med tvillinger:D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...