Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Kan dere rangere noen guttenavn for meg? står helt fast.. Vet at mange er poppis men det har vi besthemt oss og ikke bry oss om:).. Lukas\Lucas Aleksander Peter Mathias (min favoritt) Johan Syver Ludvik\Ludvig Sander (gubbens favoritt) Hvis det SKULLE bli jente har vi følgende navn: Nora Dorthea Hanna Lovise Christina Luna Caroline\Karoline Hvis dere vil kan dere rangere disse også
prebs Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes heller ikke dere skal bry dere om det er poppis eller ikke, viktigst er at dere liker navnet;-)) Rangering: 1.Ludvig 2.Johan 3.Mathias 4.Sander 5.Peter 6.Aleksander 7.Syver 8.Lukas De 5 første liker jeg spesielt godt;-) Jenter: 1.Nora 2.Karoline 3.Hanna 4.Lovise 5.Christina 6.Dorthea 7.Luna- eneste jeg ikke liker
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 DUSTE MEG! Jeg er ikke HI var helt i andre tanker beklager;) Her er min rangering: 1: Mathias 2: Johan 3: Syver 4: Sander 5: Ludvig\Ludvik 6: Trym 7: Aleksander Jenrenavn: 1: Lovise 2: Nora 3: Christina 4: Karoline 5: Luna
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Det går helt fint lille kattepus, tusen takk for rangering! HI
prebs Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Kniis, nå måtte jeg le, Lille Kattepus! Det er vel første gangen noen andre enn HI har takket for svar i en tråd- så kult;-))) *Hikster vennlig og klapper kattepus*
Gravid gitt :) Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Her er min rangering: Lukas Sander Aleksander Syver Mathias Johan Peter Ludvig Hanna Luna Nora Lovise Kristina Karoline Dorthea Syntes dere har funnet mange fine navn. Er ikke så begeistret for Peter Ludvig og Dorthea. Veit dere ikke skal bry dere om "poppisnavn", men jeg syntes ALLE heter Mathias så det ville jeg styrt unna. Selv om det er utrolig fint ;o)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Lukas Mathias Sander Aleksander Ludvik Syver Johan Peter Nora Dorthea Lovise Hanna Christina Luna Caroline
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jeg tror lille kattepus og HI er den samme.. men hun ville ikke vise hvem hun var..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Lille Kattepus, det er ingen skam å være HI av dette innlegget, bare så du vet det. Mange flotte navn jeg gjerne kunne brukt selv!:-) Gutter: 1. Alexander - Klassisk, vakkert, flott. 2. Mathias - Veldig pent, men utrolig mye brukt. 3. Lukas - Utrolig pent, men altfor poppis nå.. 4. Peter - Flott og sterkt. 5. Ludvig - Flott og sterkt. 6. Johan - Flott. LANGT NEDE: 100. Syver - Blanding av "sover" og "lyver" - liker IKKE. 101. Sander - Pinglenavn, pinglenavn, pinglenavn. SORRY! Jenter: 1. Dorothea - Sterkt, flott og originalt. 2. Christina - Klassisk og flott. 3. Caroline - Klassisk, men kjedelig. 4. Hanna - Pent, men litt kjedelig/mye brukt. 5. Nora - ALTFOR poppis, men helt ok. 6. Lovise - Litt stramt. 7. Luna - Liker ikke "måne" betydningen. Likte best: Dorothea, Alexander, Christina og Lukas.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Mathias Johan Peter Nora Dorthea Lovise
januarsurprise Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Flotte navn: Johan Sander Lucas Ludvig Liker ikke: Mathias Syver og Peter og Aleksander synes jeg er kjedelige navn. Disse er fine: Nora Lovise Hannah Luna og Dorthea liker jeg ikke, og Christina og Caroline syne jeg er litt kjedelige.
Lady lovely locks Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Ludvik\Ludvig - Veldig fint Syver - litt uvannelig, morro med slike navn Aleksander - Et flott navn som holder seg Sander - fint, men mye brukt Johan - fint navn Lukas\Lucas- Var min favoritt, men synes det er blitt litt oppbrukt Peter - forbinder mere med min generasjon Mathias - vakkert navn, men det er jo helt oppbrukt Dorthea - Helt nydelig Luna - spesielt, høres ut som en sevstendig person Caroline\Karoline - pent Nora - vakkert, enkelt Christina - pent Hanna - ikke spesielt spennende Lovise- eh, ikke for meg
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Tusen takk for rangering! nei vi er nok ikke de samme, jeg er nesten aldri Anonym... Men du skjønner at jeg har faktisk noen av de navna på listen selv så jeg glemte meg helt.. HIHI. Lykke til med navnevalget til alle sammen:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 Uff. Trykte på Anonym knappen. *Kjenner at jeg blir frustrert* MJAU..
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 1. Johan 2. Ludvig 3. Peter 4. Syver Disse er alle kjempefine :-) 1. Dorthea 2. Caroline Det er disse jeg kunne vurdert selv. To koselige navn :-)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Liker godt: Syver Johan Peter Ludvig Mathias Liker ikke: Lukas, Sander og Aleksander Liker: Lovise Hanna Nora Karoline Liker ikke: Christina, Dorthea, Luna
Clemencia Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 1. Mathias (min favoritt også!) 2. Peter 3. Lukas 4. Sander 5. Aleksander 6. Johan 7. Ludvig 8. Syver 1. Hanna 2. Karoline 3. Nora 4. Lovise (Louise?) 5. Christina 6. Christina 7. Luna
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for hjelpen tror vi har besthemt oss for Syver, selom jeg så gjerne ville ha Mathias nektet sambo:( men tror Syver uansett kommer til og passe gutten og jeg liker det kjempegodt allerde:D HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #20 Skrevet 7. april 2008 Her er min rangering: 1.Aleksander 2.Mathias 3.Johan 4.Lukas 5.Syver 6.Peter 7.Ludvik 8.Sander 1.Christina 2.Lovise 3.Nora 4.Karoline 5.Hanna 6.Luna 7.Dorthea Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå