Gå til innhold

Sure oppvaskkluter

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vasker dere de? Hjelper jo ikke å vaske de på 60 grader iallefall.

Skrevet

jeg pleier å legge de i klor når jeg har sure oppvaskkluter jeg har aldri vaske de i maskin :)

Skrevet

Lar de ligge noen timer i klorin før de vaskes.

Skrevet

90 grader vask. Men de blir sjelden sure, siden jeg bytter minst en gang om dagen.

Skrevet

kokvask!

-men bytter oppvaskklut 4-5 ganger om dagen, så de rekker ikke å bli merkbart sure..

Skrevet

Katika

bytter du virkelig kluter 4-5 ganger om dagen!! så ofte

hvor bruker du dine kluter hen når du bytter så ofte

og er det nødvendig???

Skrevet

her blir de lagt i klor hver dag, også kastet de på slutten av uken. (kjøper bare sånne chiffonkluter eller noen andre, koster sånn 10-15kr pakken.

Skrevet

Kokvask (90 grader) i vaksemaskinen,

Herregud... hvor vasker dere med oppvaskekluten dersom dere føler behov for å bytte den flere ganger om dagen...??...

Jeg bytter ikke hver dag engang jeg....??..

Skrevet

Anyone

hehe ja du kan jo begynne å lure hvor de vasker hen :)

sløseri kaller jeg det og VELDIG undøvendig bytter kluter 4-5 ganger om dagen...

må da holde å klore de kanskje 2 ganger i uka og hive de kanskje etter 2-3 uker

Skrevet

Oppvaskkluten vaskes sammen med håndklær o.l. på 80-90 grader og det funker helt greit.

Hender kluten blir sur, ja, men da går den bare i vaskemaskina og er like ren og fin igjen etter vask. Skifter ikke klut daglig, men to-tre kluter går det nok med i uka.

Skrevet

Har haugevis. Og vasker dem sammen med håndklærne. Unødvendig å klore.

Skrevet

Ja, det må jeg virkelig si. Unødvendig å klore klutene hver dag. Det holder i massevis å skylle de godt etter bruk. Jeg har ikke en gang oversikt over hvor ofte jeg bytter klutene, da det ikke ser ut til å være noen gjennomgående automatikk i det. Men, alt etter behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...