*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Klarer du å se om jeg har El idag eller om jeg hadde i går? På forhånd takk for svar.
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Trur faktisk du kan ha den i dag... ta tempen...er den høyere enn normalt så har du mest sannsynlig el..
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 tusen takk for svar :-) håper så på at det klaffer denne pp. tror du spådde meg gravid i mai/juni? eller.. jeg 140385
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 håper at det "ikke" stemmer å at det klaffer i dag :-) hehe. natti natt.
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Ja, får krysse fingrene hehe... natti natt
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk for at du tar deg tid til å spå :-) det er kjempe snilt. Har du lyst å spå meg mer? om jobben min? hva mer ser du på meg? alt mellom himmel og jord. :-)
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 hmm... det begynner å bli sent..men skal prøve.. en racerbil dukke opp... noe du liker å drive med ? eller spille eller noe? får opp et apotek her... jobber du der? virker som ei dame som liker å sitte på kjøkkenet å kose seg med kaffen osv...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker biler ja. å bil spill er min favoritt :-) jobber ikke på apotek,men har ei venninne som jobber der. jeg jobber med barn :-) Liker godt å kose meg med kaffi å bare slappe helt av.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 Ser du noe mer på meg? :-) Ha en fin søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå