Gå til innhold

Til soulandbody... prøve ny tråd... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei Soulandbody,

håper jeg kan få lov å spørre deg om du ser noe på meg ??

jeg er født 150165

Lurer på om du kan se noen graviditet i nærmeste fremdit ? Og om svangerskapet vil gå bra ? OM jeg kan bli gravid da ...

Hadde rosa el igår så håpe jeg er veldig fruktbar denne gangen...

Tusen takk :o)

Ha en fin helg !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan nok bli gravid..merker ikke noe negativt der...

du er jo 43år...så du er tøff.. men er aldri for sent.. =)

Trur kanskje ivf er tingen for deg hvis det tar altfor lang tid før du blir gravid..

Jeg er usikker på når du kan bli gravid men ikke før om et halvt år hvertfall...

Jeg ser at du har hatt det veldig trangt økonomisk.. stemmer dtte?

at du kanskje har sliti litt psykisk også , men at det først nå har løsna litt på ting...

har du barn fra før?

Føler noen barn som er utrolig glad for å ha deg.. :)

Skrevet

wow, blir imponert her.

Du er flink ( har også lest masse annet du har spådd om, flink er du )

Trangt økonomisk hadde jeg i 3 år, havnet i en klemme og skyldte banken for 2 biler jeg ikke hadde. Men bror hjalp meg og jeg greide å bli gjeldfri.

Nå har jeg gjeld igjen, men tross alt en leilighet da :)

Vi har prøvd i 1.5 år nå, en SA ifjor. Så ingen barn, derfor er det etterlengtet. ( han har ingen barn heller)

Har slitt masse psykisk før ja, pga av overvekt og andre ting. Blitt bedre nå, har en herlig gutt som er der for meg.

Har 3 nevøer... minste er snart 9... de 2 andre 16 og 19.

Vi har tenkt tanken på IVF, startet ballen for å søke. Men vet egentlig at vi ikke har råd til det. Og mannen min vil ikke ha brn for enhver pris.

Så derfor er jeg vel litt frustrert...

Tusen takk for at du tar deg tid til oss :)

Skrevet

glemte å spørre omm du kan se kjønn om jeg blir gravid ?

Skrevet

Uff ja..jeg kjenner den fortvilelsen din veldig godt at jeg nesten begynner å gråte altså...

Jeg trur du har gode sjangser til å få IVF...trur det vil ordne seg..det absolutt verdt vil jeg tru...

Kjenner at du har fått tak i en mann som er veldig glad i deg.. Føler også at dere kan prate om alt..

Men at han kanskje kan bli fort irritert på ting eller sur... er han litt sur nå? hehe...

Hva med å adoptere? jeg føler egentlig litt på den også.. :)

Ja, er bare bra for meg å spå..jeg får øvd og utviklet meg :)

Skrevet

Ser en liten dukke med blondekjole?

er det en liten favoritt du har eller no? hehe

eller føler jeg en gutt altså... =)

Skrevet

hmmm blir helt stum her jeg nå...

Den lille dukka med Blondekjole.... jeg har ei gammel dukke som min mor hadde da hun var lita. Hun har en blondekjole som min mormor har sydd...

Men det med mannen min blir feil, du finner ikke en gladere gutt en Arne, og jeg tviler på at han er sur eller irritert nå... han er på byen med gamle kollegaer og det er ingen sing som gjør han gladere enn det.

men kanskje han er irritert på¨meg som tenker for mye på dette med barn ?? Og ja vi kan prate om alt... er nok meg som ikke er flink...

Adopsjon blir ihvertfall ikke noe av, rett og slett for dyrt for oss siden vi nettopp har kjøpt denne leiligheta og den må pusses opp.

Og samboer vil ikke adoptere.

Så jeg håper barnet vil komme naturlig :o)

Tusen takk !!

Skrevet

trur det er samboeren min som er litt sur akkurat nå...jeg har sitti her veldig lenge nå..hehe....

Ja, jeg fikk inn den dukken veldig tydlig...den er fin...=) det er slike ting som virkelig er verdt å ta vare på=)

Ja, får håpe dere blir gravide på naturlig måte...det er nok sjangser for det vil jeg tru :)

Lykke til!!

Skrevet

Da sier jeg natta til deg, du får logge av og ta deg av samboeren din. Og si takk for at vi fikk "låne" deg her hihi....

Tusen takk for at du tok deg tid.

Du er megaflink.

Lykke til du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...