Gå til innhold

Hva med Frida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben nevnte det i dag og jeg har gått og smakt på det litt og liker det bare bedre og bedre. Hva synes dere om Frida? og hvordan ser dere for dere en Frida?

Takk for Alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint, jeg :0)

Ser for meg en litt tøff, men samtidig feminin jente!

Skrevet

Frida er fint. Det er et navn jeg tror folk flest liker. Det er en god del som heter det, men navnet har ikke blitt altfor vanlig. Det har noe tidløst over seg og er både nordisk og internasjonalt samtidig! Et bra valg. Hver Frida er forskjellig- jeg ser for meg en rampejente når jeg hører navnet, men de jeg kjenner som heter det er veldig snille.

Skrevet

Frida er et sjarmerende navn! Ser for meg en frisk og flott jente=))

Skrevet

Så koselig med mange positive tilbakemeldinger! det blir nok Frida men vi må jo se om navnet passer jenta først;)

Skrevet

Liker Frida veldig godt, har det selv på listen min;) Vet ikke om mange som heter det heller!

Skrevet

Verdens nydeligste navn,for det heter datteren vår:) Har fått mange gode tilbakemeldinger på navnet,og det er faktisk ikke så vanlig lenger.

Skrevet

Fi'da Frida pleide min oldemor å si til sin svigerdatter Frida, når det var noe hun ikke likte... Så kunne nok ikke valgt navnet selv + liker Fride bedre :-)

Skrevet

Det blir nok FRIDA:D

HI

Skrevet

Frida er forresten populært for tiden - 20 plass på listen... Vet selv om en liten Frida.

Skrevet

Min datter skal hete Frida! Elsker det navnet, rampete og friskt navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...