Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Dama er over 30 og spiller så ræva musikk at jeg snart klikker. Her går det i TLC, britney, rosa helikopter, bsb o.l,disse sangene er fra da jeg gikk på barneskolen\ungdomsskolen.. Hååååper de går ut snart *krysser fingrer og bein*. Hører de tripper rundt der oppe i høye heler nå, så håper det er et tegn.. Nåde dem hvis de vekker Noah med den drittmusikken altså...
Tostkbarn Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Huff...håper for din del de er på tur ut døra...slitsomt med slikt....og så spille fjortismusikk å da... Heldigvis ikke nachspiel da...d hadde vært værre...
Mille** Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Plagsomt.....vi måtte høre på Smokie i hele fjor sommer!! Fyttigrisen!! Og Bonnie Taylor!! Guuuud så irriterende musikk!
Misti Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 vi hører på kongen av camping plassen vi.... pluss hyling og roping, helt greit de fester men trenger ikke spille så høyt
Scorpiogi Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 hehe, høres ut som musikke de spilte på festene på høgskolen jeg gikk på! (ehm, musikk-konservatoriet..)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Spinderella: akkurat det har faktisk jeg og samboeren min gjort når vi bodde i blokk og naboen spilte helt jævli musikk...hehe.. brant en cd med litt musikk som var litt hans type, men som vi kunne leve m å ha på høyt ;p men funka ikke så veldig bra da.. hehe.. han bytta cd veldig ofte.. og spilte mange singler... har til dags dato fått litt avsmak av bertine zetlitz sin girl like you(? eller me.. eller hva det nå var...)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg hater bråk, nå står de og hopper så de rister i hele leiligheten her.. Og pga musikken de spiller så klirrer det i glassene i skapet.. De spiller HØYT altså.. Det skal være stille kl 23, er de ikke stille til da ber jeg dem dempe seg.. Forslaget med å gi henne en cd var bra, akkuratt nå hadde jeg gitt hun en tom cd og krysset alt som krysses kan for at de hadde blitt stille.. Får vondt i hode av det her jeg...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hehehe,, glad jeg ikke har sånne naboer hjemme ja Vi har det på hytta og det er IKKE trivelig!. Vi har hytte som ligger heeelt nede ved vannet, så det er skikkelig idyll å sitte på bryggen en julikveld å kose seg med grillmat, høre på stillheten osv Men så har naboen en sønn i midten av 20-årene som får låne hytta en uke eller to om sommeren sammen med kameratene sine, og de gutta tar virkelig livet av meg når de setter i gang *sukk* Når man er på ferie så har man jo lyst til å sitte ute å kose seg og skravle litt om kvelden, men det er jo klin umulig når de setter i gang for fullt! I tillegg høres musikken så ekstra høy ut nede ved vannet også.. Hadde vi hatt sånne naboer hjemme hadde jeg dødd litt på meg tror jeg
Den lille prinsesse Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Så sure og gamle dere er!! TLC, Britney, BsB osv er god slutten av 90-tallet begynnelsen av 00 musikk!!! Ikke rart hun som er 30 spiller det, er jo musikk fra hennes tid. Min også for den saks skyld, hater den musikken som blir spilt nå!!!
OsloMor Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Tror du forveksler "sur og gammel" med fenomenet "god smak" Bebbisjenta & nybebbis i magen. Dessuten spiller du ikke sånn musikk når du er 30 år, med mindre du er døv. (Naboene mine spiller også JÆVLIG musikk.)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2008 Hihi ja jeg begynner virkelig å bli gammel, snart fozil jeg nå
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 jeg er litt over 30 og regner ikke det der som min musikk asso! Grøss!
Den lille prinsesse Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Det er jo det som er party musikk, med en god dæsj 80´s og norske "slagere". Hva hører dere på? Typisk festivalmusikk?
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Hehe, hvor gammel er du da Bebbisjenta?? Jeg er 23 år og den musikken er IKKE min smak... Jeg kan da være "gammel og sur" som du sier....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. april 2008 Haha nei jeg hører ikke på typisk festivalmusikk, men jeg spiller ikke rosa helikopter, hit me baby one more time o.l når jeg har fest... Syntes faktisk det er vanvittig "barnslig" musikk, musikk som man hørte på når man var 13-14. Dårlig musikk, hadde kanskje forventet det på barnedisko, men ikke på vorse hos en på over 30...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. april 2008 Og jeg er snaaaart 22, så jeg er seriøst skikkelig gammel, gamlehjem neste:)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #20 Skrevet 5. april 2008 Er bsb. tlc og råsa helikopter party musikk så tror jeg neppe jeg skal ut igjen for å si det sånn Smaken er som baken, det er helt klart. Men 90-tallet kan ikke skryte av å ha produsert mye bra musikk. Klart de som var store da solgte godt på den tiden, men boyband osv er veeeldig utdatert i mine øyne hvertfall, og jeg er ikke gammel og kjedelig jeg blir 21. Jeg hører også på gamle slagere, men da helst fra 80,70,og 60-tallet, blandet med litt rnb, lett rock, norske band osv
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. april 2008 #21 Skrevet 5. april 2008 Lurer jeg på å OsloMor.. Hehe.. Og Lisa vi er yngre enn Bebbisjenta.. Haha litt komisk..
Gjest Skrevet 5. april 2008 #22 Skrevet 5. april 2008 Regner med at hun ser på festivalmusikk som kjedelig musikk rockeband osv. Bigbang er jo litt festivalband i mine øyne, og det er en av mine favoritter så da er jeg nok kjedelig og hører på "festivalmusikk"..
Den lille prinsesse Skrevet 5. april 2008 #23 Skrevet 5. april 2008 Mente dere var gamle i sinn fordi dere ble så sure over at folk hadde fest og høy musikk! Ja, rockeband = festivalmusikk i mine ører... Mye kjedelig musikk, og mye deprimerende musikk. Med stor fokus på liv og død... Boring... BigBang sine kjente sanger går vel inn under "norske slagere" ; )
Northernlights Skrevet 5. april 2008 #24 Skrevet 5. april 2008 Jeg som er ekstra gammel og surna, jeg hadde sikkert drept noen med min smak. Leonard Cohen og allslags countrymusikk i tillegg! =o) Bra jeg er en stille og fredelig nabo. Men så er det de som ikke tåler at det er trampoline og ungebråk på naboplena, da....Det er verre. Vi har også fått klage på hundene og at det lå materiale på plena (vi bygget lekestativ med tårn til guttene).... Men at naboen er så full at politiet dukker opp fordi han slår kona og sønnen, og låser dem ut, DET tenker han ikke på når han klager på oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå