jygrid Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hei! Jeg skal ta 75 IE pr dag. Begynte onsdag 2 april og den er på 600 IE,så det betyr vel at siste stikket skal settes onsdag 9 april. Nå er jeg litt bekymret for at det er noe feil med ampullen eller at jeg gjør noe feil,for det ser ut som om det er igjen altfor lite til at det skal vare til onsdag!!!! Noen som har oppleved det samme som kan berolige meg?! På forhånd takk:)
Heira☆ Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Du kan nok ta det helt med ro. De har nok regnet ut så du skal ha det du trenger. Husker jeg ikke helt feil, så er det litt mer enn det som står på ampullen også. "litt ekstra" på en måte. Og så lenge du trekker opp 75 som du skal ha, går det helt sikkert fint!
E n d e l i g Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Tar du 75 IE per dag, skal en 600 ampull vare i minimum åtte dager, og i tillegg inneholder ampullen bortimot 125 IE ekstra (725 ie). Dermed skal du ha bommet grovt om du ikke har nok, og det er jo bortimot umulig med pennen.
jygrid Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg har nok ikke bommet grovet...! Det er bare det at det ser ut som om det er igjen altfor lite til at det skal være nok 4 dager til! jeg stiller pennen på 75 og setter det,men nåtr jeg tar den ut er det alltid et par dråper som kommer... Mest sannsynlig så trenger jeg nok ikke bekymre meg.. Men det er lett å gjøre det da alt er nytt og mange følelser og tanker dukker opp!
ivf-MaMaMø Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Eg og lurte veldig på dette.. For det så ut som det nesten ikkje var noe igjen i ampullen. Så flere ganger fant eg frem en ny ampulle, og trodde eg måtte bytte, men eg måtte jo ikkje det. Så det ser mindre ut i den enn den er.. De sa til meg at det var 100IE ekstra i ampullene. Slipper du grepet om mageskinnet litt før du trekker ut nålen? Rant ut dråper på meg også, men når eg slapp grepet og ventet litt før eg trakk nålen ut kom det ingenting ut, bare et lite tips.. men det e uansett normalt at det renner noe ut, du får i deg nok fordi om.. Masse lykke til med egguthenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå