Gå til innhold

Hvor mange dager er det i et bhg år? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fleste barnehager har jo nå åpent hele sommeren, og ellers i skolens ferier. Kun stengt 5 dager som er satt av til planleggingsdager. Det varierer om bhg har åpent julaften og nyttårsaften. De kommunale har vel stort sett åpent disse dagene til 12, og det samme onsdag før skjærtorsdag. En del private har ikke stengt for planleggingsdager, og noen barnehager har sommerstengt.

Altså, så har ikke et bhg år ett bestemt antall dager. Det vil også variere fra år til år i forhold til hvordan helligdager faller i forhold til helg osv.

Skrevet

Da må jeg bare begynne å telle da.

Skrevet

jeg jobber i en kommunal barnehage. der er det stengt 5 dager i året i forbindelse med planleggingsdager. i tillegg så er barnehagen stengt julaften og nyttårsaften. onsdagen i påsken er den bare åpent til 12. Ellers er den stengt skjærtorsdag, langfredag og 2 påskedag.. 1 mai er stengt, kristi himmelfartsdag, 17 mai, pinse... tror det er de dagene som er stengt...

Skrevet

217 dager regnet jeg med at det var i fjor.

Da er 5 planleggingsdager og 4 uker ferie trekt ifra.

Og selvsagt de røde dagene

Skrevet

Hvis du først skal ramse opp alle helligdager, så glemte du faktisk 1.og 2.juledag og 1.nyttårsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...