Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Min farmor heter Anna. Vi synes det er et fint navn , men er usikker på om jeg vil kalle opp etter henne. Hun er ikke helt sånn som du ser for deg at bestemødre skal være. Så det er ikke dit jeg først drar på besøk.... Hva synes dere om det??
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Vanskelig.. Siden dere liker navnet synes jeg dere burde gå for det kansje dere kunne bruke noe som ligner på Anna? fks. Anette, Anita, (som er en spansk form av Anna) Annika. Alle har samme betydnig:) Lyke til!
volve Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Har dere en annen bestemor som mer "fortjener" å bli oppkalt så går det an å kombinere Anna med hennes navn.
Jannamor Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Vel, Jeg ville aldri kalt opp etter en person jeg ikke likte spesiellt godt. Uansett hvor fint navnet var. Jeg ville og hatt problemer med å kalle opp en person jeg var kjempeglad i men som hadde et navn jeg ikke likte... eller... hm. Man liker jo navnene til de menneskene man er glad i Jeg skal kalle opp selv, og da med et navn jeg ALDRi ville valgt hvis det ikke var oppkalling, men jeg vil hedre min farfar som bar navnet før, og som ikke er her lengre, ved å gi det til min sønn (sammen med et annet navn som foressten og er oppkalling da ) vet ikke om du ble klok jeg. LIker du Anna (som er veldig fint navn) så bruker du det . (punktum)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå