megc Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Noen navn er vi slett ikke enige om... men noen av dem som begge like ganske bra er: Anna Marina Alma Selma Elisa Kan dere hjelpe meg å rangere?? Hva synes dere?? Har dere noen andre forslag i samme gate? ( jeg ser alle slutter på -a, det var ikke bevisst faktisk)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Elisa Anna .. de andre er ikke min smak i det hele tatt men Marina Selma Alma
FuriLaks Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Alma Selma Anna Elisa Marina (Nei, jeg liker ikke det navnet) Andre navn: Alva Emma Ella Linnea Sara (ble visst bare a-endinger det også gitt)
prebs Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 1.Anna 2.Selma 3.Alma 4.Elisa 5.Marina De tre første liker jeg godt, de to siste liker jeg ikke. Men Elise og Eline er veldig pent:-)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Her er min rangering: Alma: Kjempe koselig navn liker det kjempe godt! Linnea: Et av mine favoritter men veldig poppis navn.. Anna: Nydelig, klassisk navn litt kjedelig men helt greit! Elisa: Helt greit ikke noe mer Marina: Flott navn! Emma: Kjempe søt navn men altfor poppis for min del. Alva: OK Sara: Kjedelig, men litt fint også. Ella: Tøft navn! liker det kjempe godt! Lykke til med navnevalget!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 1. Selma - veldig fint 2. Anna - klassisk og fint navn 3. Alma - litt gammeldags, men samtidig en slags moderne klang 4. Marina og Elisa - liker ikke disse navna Andre forslag: Ella Sanna Sofia Selene Eline Mariana
januarsurprise Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Alma Selma Anna Elisa Marina likte jeg ikke. I tillegg til at jeg ikke synes det er så fint, er det jo navnet på sånn bensinstasjon til sjøs... :0) Velkommen til Tjøme Marina liksom... he he.. Forslag i samme gate: Ylva Agnes Karna Dina
Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Anna og Alma er helt nydelig, liker det utrolig godt. De andre navna er helt ok, men ingen storfavoritter. Forslag: Laura Ylva Tilia Yrja Emilia Leanna Olava Tia Mia Elea Nora Adela Ada Ava Emira Lisa Lina Melina Betina Celina Edina Regina Wilma Telma Stella Lila Emma Olea Nina Liva Una :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Selma Marina Elisa Anna Alma Andre: Mina, Elina, Kayla, Klara, Katinka, Olivia, Emilia;; Tror kanskje underbevisstheten din sier at du liker navn som ender på - a?
peggy08 Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 1. Alma 2. Selma 3. Anna 4. Elisa 5. Marina Jeg synes de fire første navnene er kjempefine alle sammen, men Marina liker jeg ikke.
megc Skrevet 6. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2008 Her var det masse navn på -a... hehe;) Takk for mange forslag! Noen var fine, andre ikke fullt så fine;) Det er såå vanskelig!!!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Alma eller Johanna - uten tvil. To usedvanlig vakre navn. Eventuelt Anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå