Gå til innhold

Noen med termin i september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Jeg har termin i midten av september. Har ikke vært til ultralyd ennå, men tror selv at ca den 13-16 september er den magiske datoen*S*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensterminen min er 15 september:) skal på ul om litt over en uke så blir spennende å se hvor mye den evt blir flyttet på:) når skal du på ul? Jeg skal den 16 april.

Skrevet

Jeg har termin 26.september (menstermin) skal til ultralyd i slutten av måneden. Det gleder jeg meg veldig til.

Skrevet

hei hei . jeg har termin den 2 september ca..

på tirsdag skal jeg på ul for 2 gang:) kanskje jeg ser hvilken kjønn?

Skrevet

jeg har termin 7 september, var på ul på onsdag og det blir en liten gutt=)

Skrevet

åh så heldig du er :)

jeg gleder meg så jeg nå atte...

Skrevet

Jeg har termin 5 september og skal på ul nå til onsdag.. Gleder meg og håper ikke termin blir flyttet... :)

Skrevet

har mens termin 20 september,skal på ul 17 april!!

Skrevet

Hei!

Jeg er 92 kg og har termin i september.

Skrevet

Hallo,

jeg skal på ultralyd i morra, men satser på at termin fortsatt blir 12/9. Er cluet med 90+-gruppa at vi skal motivere hverandre til å få et supersunt kosthold og en sporty livsstil? Vi har jo TID, i alle fall ;-) Må bare nevne at jeg har en treåring, og at da han var 3 mnd. veide jeg 20 kilo mindre enn da jeg ble gravid!!! Var utrolig stolt av det, og det var så deilig å passe inn i vanlige klær (str. 46). Desto kjedeligere er det jo at fra jeg starta opp i jobb igjen etter et års perm. (med masse trilleturer og amming med tilhørende riktig mat) begynte å legge på meg igjen... Veier nå MER enn før første graviditet -takket være 2 år på en kontorstol :-( Hmmm...

Skrevet

Jepp :-) Termin 5-7 sept :-)

Skrevet

Jeg har- foreløpig!

Regner med å bli satt tilbake 7-10 dager pga lang syklus.

Har blitt det med de to første.

Skal på ul den 23, håper på å få vite kjønnet :)

Skrevet

Vi er jo mange jo! Så kjempehyggelig!

Jeg skal på UL neste onsdag, den 16 april! Gleder meg! Håper de kan fortelle meg kjønn.....spennende dette!

Ellers så raser kiloene på.... men jeg prøver å holde hodet kaldt, har ennå ingen fysiske begrensninger, men gruer meg for å bli godt over hundre kilo...er jo bare 160cm!

Hva spiser dere? Har dere fått noen "hang ups" på mat?

Jeg har ikke det ennå, men er dessverre veldig glad i sjokolade....sukk sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...