overkill Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Ser ut som om eg får dispensasjon til å reise ei veke til syden med ei venninne i september. Hæla i taket. Kva er beste reisemålet for denne typen ferie? Har prøvd ut Tenerife, Rhodos og Alicante på jentetur, med Rhodos som favoritt. Viktige kriterier er sol, strand, bra butikkar, god mat, festlege barar og masse kjekke engelskmenn til å spandere drinkar. Det må heller ikkje vere berre 18 åringar slik at ingen av dei kjekke engelskmennene spanderar drinkar på oss (men på dei 18 år gamle bertene).
frøkenfryd:) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 mallorca og palmanova/magaluf har vert der og syns det var veldig bra. men sep. er jo litt utenfor den partysesongen da. men veldig bra der
overkill Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Kan du utdjupe? Kor bør ein i tilfelle bu?
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Kan bare anbefalle Tyrkia jeg da, hehe Alanya så nærme sentrum som mulig. Dit drar alltid vi! Og blir aldri skuffa!!! hehe
overkill Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Har vore i Tyrkia ein gong og syntes det blei veldig slitsomt med innpåslitne tyrkarar. Vi var i Kemer. Kan du ikkje utdjupe kva du synes er bra med Alanya?
Tiger of trøndelag Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Magaluf på mallorca! Hvis det er partyferie dere er ute etter, så er dette ett topp sted. Fin strand og bademuligheter. Shopping er det endel mulighet for, spesielt hvis dere tar turen inn til Palma by. Maten kan jeg ikke uttale meg så mye om, men det finnes sikkert endel fine spisesteder. Når jeg var der på heisatur med ei venninne, mens jeg enda var singel, spiste vi bare noe raskt på tur hjem fra stranda, for å komme oss kjapt til hotellet for å starte festingen. Lå på et ordentlig fest-hotell, med party til enhver tid. Anbefales ikke hvis dere vil ta det litt rolig. Utelivet er mangfoldig, noe for enhver smak. Tror nok ikke det blir noe problem å få påspandert noen drinker hvis dere reiser to damer alene nei!! Eneste "problemet" er at man er så sliten etter ei uke med party at man ser ut som man trenger ferie når man kommer hjem:-)
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Det kommer litt an på hva man har på seg hvor innpåslitne de er men overser du dem så gidder de ikke bry seg så altfor mye! jeg elsker kulturen i tyrkia, menneskene, maten, stranden, sentrum, alt! hehehe men det er meg da, vi er jo alle forskjellige. vi bor alltid i nærheten av sentrum så det ikke er så langt å gå, kjenner en del folk i alanya også. Tyrkere er høffelige og gode folk. Og de gjør bare det de for betalt for å gjøre når de maser når man går forbi, hehehe.
overkill Skrevet 5. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2008 "problemet" som du refererer til er innkalkulert så det går bra:) Vi er ute etter fest og morro, men vil ha eit fredelig hotell så det er mogleg å få litt søvn innimellom. Er ikkje glad i disco, men heller koselege barar og pubar med levande musikk og dei tidlegare nemde engelsmennene:) Kor langt er det til Palma by?
Tiger of trøndelag Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Da er det jo ikke noe problem med en ordentlig partyferie! Er ikke helt sikker på hvor langt det er til Palma by, men tipper kanskje 30-40min med buss/taxi. Ikke så veldig langt ihvertfall. Tror ikke det er noe problem å finne rolige hoteller, men som allikevel ligger nært partygryta.
Anna Nym :o) Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Nå misforstod du meg sikkert litt Stinelille. Siktet ikke til Portugal, men om det fins kjekke engelskmenn i det hele tatt? Syns de fleste jeg har sett er fargeløse, lite pene og har dårlig klessmak.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Prøver å unngå feriestadar med mykje engelskmenn eg då..men dersom det er det du er ute etter er Zakynthos (partyøy i Hellas) absolutt plassen:) Flust av britar, party, flotte strender og litt shoppingmoglegheiter.
overkill Skrevet 5. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2008 Må påpeike at eg er gift og ærbar. Engelskemennene er berre til å sjå på Og ja, det finst mange tiltrekkande eksemplar av arten.
hund&barn@fullrulle Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Jeg har vært på både Magaluf, Zakhyntos, Alanya og i tillegg Kos som er partyøy også. Anbefaler alt utenom Alanya og Tyrkia... Tyrkere er slitsomme. Kos er liksom i mitt hjerte og har vært der 3 ganger... Zakhyntos var jeg med familien og så mest av det "rolige" der. På Magaluf var jeg gravid, men at det var nok engelskmenn skal jeg i allefall love
overkill Skrevet 6. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2008 Kva var best av magaluf og kos då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå