losli Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Vi har en jente som heter Synne, kan lillebror hete Teo????? Eller passer det ikke sammen? Er det noen som har forslag til guttenavn som går fint med Synne? Vi har absolutt ikke bestemt oss enda....
FuriLaks Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hva som passer sammen er litt relativt da. Syns du de passer sammen? Jeg tenker at de går helt fint sammen, verken enten eller.
losli Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg er ikke sikker på hva jeg syns, derfor spør jeg dere. De er veldig fine hver for seg, men...........
FuriLaks Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg syns absolutt broren til Synne kan hete Teo:)
amela .78. Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 min lille gutt heter mateo og det synes jeg er veldig fint. men synne og teo passer jo fint det også, jeg har 5 barn og de har fått de navna jeg syns er fine,aldri tenkt på om de passer sammen eller ikke.
losli Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Oj, 5 barn, stilig! Hva heter de alle? Det er forsåvidt et godt råd å bare ta det navnet du liker, men synes liksom navnene skal stå litt i stil med hverandre...:-)
januarsurprise Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Synes både Synne og Teo er fine navn. Jeg liker kanskje spesielt godt Teo Hvis du en skal vurdere om de passer sammen uifra "navnekategorier", så er vel kanskje Synne et veldig norsk navn, mens Teo er et mer "moderne" og utenlandsk navn.. Men så kan man også tolke Teo som en forkortelse av Teodor, og det har jo vært et gammelt navn i Norge. Utifra en vurdering av det fonetiske (uttalen) synes jeg de går godt sammen. Synes det var lurt det hun andre med 5 barn sa; å velge de navnene man synes er finest :0) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå