♥Cherrypie♥ Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 når blir jeg gravid igjen,blir d planlagt? kjønn? 12.08.84 ps: ser du hvilken merke bilen min er? hvor mange søsken jeg har og kjønn? prøver bare finne ut hvem av dere spåere spm leser meg best:o) håper på svar!!
hemarit Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei.Jeg er ikke klarsynt,men jeg bruker pendel.Det jeg fikk opp på deg er en graviditet i mai/juni,med en gutt.Jeg tror du har en bror og en søster.Kjører du en opel?Jeg har vondt i nakken om dagen og har derfor vanskligheter med å konsentrere meg 100%..Mulig jeg tar helt feil.klem
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 takk for svar:) nei er ikke opel j kjører:) har heller ikke en bror og en søster. er nok nakken din,har hørt at man må være 100% frisk for å spå dypt:) takk for svar da! å god bedring:)
hemarit Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Regnet ikke med at jeg skulle¨få så mye rett i dag.Tror jeg skal ta det helt med ro i noen dager.Klem
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 ja, er ikke bare bare å spå.. jeg vet hvordan det er...jeg tar alltid pusteøvelser først for å tømme hode mitt på en måte...du blir jo veldig sliten da... ble det her en dag...trudde jeg skulle besvime hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå