♥Cherrypie♥ Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Alle har spådd meg så ulikt! både kjønn tid for graviditet osv osv.. født 12 aug 84 ser du når jeg blir gravid nestegang? blir det en planlagt graviditet? kjønn? Kan du se om jeg har søsken å når den/de eventuelt er født? merket på bilen min? Prøver å finne ut hvem som er nærmest i å lese meg rett:) håper du vil prøve!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Kan prøve men bruker mest pendel og tarot.Hender jeg får opp noen bilder men jobber litt med mitt klarsyn. Får opp at du blir gravid i juni med en gutt.Ser ei jente her men har du hun fra før? Blir nok et planlagt gravidiitet,føler der har snakket om det og startet så smått prøvingen.Føler du har 2 søstre. Bil...ser ingen bil her.
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 hei takk for svar:) nå har jeg barnigjen som sier mai/juni med gutt:) så da er d likt:) hehe ja har jente fra før ja:) Jeg har ikke to søstre. bil har jeg men skal selge den så snart har jeg ikke bil for en stund så du hadde rett der:) hehe takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå