sekke Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 kanskje du kan spå meg også?? hvilke metoder bruker du?? ser du når jeg blir gravid?? kjønn?eller når jeg har el denne mnd?? 031278 samboer 020877 tusen takk i allefall
hemarit Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei.Jeg får opp at du blir gravid i april/mai med en gutt.Det var litt vanskelig å se el.Kan det stemme at du kan ha det om ca 5-10 dager?.Jeg er litt sliten om dagen og har vondt i nakken.Det er derfor litt vanskelig å konsentrere seg når jeg skal spå.Jeg bruker forresten pendel.
sekke Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 kan nok stemme det. el skal være i følge babyverden mellom 9-14 april.men tror jeg pleier å ha den litt senere enn babyverden hevder. samtlige har spådd gutt og de fleste innen juni. håper veldig. prøvd i 10pp,men har ei jente fra før så vet jeg kan.. synd at du har vondt i nakken. vet åssen det er og blir ikke bedre av stress. er vel kanskje slitsomt å spå hele tiden også. føler du energien til de ulike menneskene her inne.? vi er veldig takknemlige for at dere tar dere tid. det gjør ventetiden litt kortere på en måte og gir håp også... klarer du å se hvor mange barn jeg kommer til å få og om min samboer får seg jobb han vil trives i raskt etter utdannelsen er ferdig i mai??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå