Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Venter to tvilling jenter og har forelsket meg helt i navnene Lovise og Heidi? hva synes dere om de navna? passer de sammen? Andre kombinasjoner vi har tenkt på er: Christina og Caroline Marie og Mona Frida og Marie Lisa og Linnea Helene og Emilie Pia og Pernille Tusen takk på forhånd!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Glemte og nevne at vi diskuterer om vi skal ha samme forbokstav eller ikke, si gjerne din mening om det:) HI
prebs Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes det er kult med samme forbokstav på tvillinger, og da likte jeg Pia og Pernille godt! Ellers var disse fine: Lovise og Heidi-passer godt sammen, ja:-) Frida og Marie Helene og Emilie Hvis jeg kan få sette sammen av dine navn, liker jeg godt: Marie og Helene Marie og Emilie Marie og Pernille
ale.con Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Lovise og Heidi er flotte navn på tvilling jenter. Jeg er av de som mener at tvillinger bør få hver sin bokstav, og slippe ordrim og andre opplagte sammenherger som f.eks. Emil og Ida eller Kari og Mari ol. 1.Lovise og Heidi 2.Frida og Marie 3.Helene og Emilie Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Personlig synes jeg man skal ha 2 forskjellige bokstaver bare fordi jeg inbiler meg at det er godt for tvillinger å ha noe som er forskjellig når de må dele så mye. Om du skulle gå for like bokstaver synes jeg Pia og Pernille passet godt sammen. Heidi og Lovise synes jeg derimot her 2 helt forskjellige navn og passer ikke sammen (i mine øre). Andre forslag: Lovise og Marie Emilie og Pernille Christina og Linnea Heidi og Frida Mona og Caroline Helene og Marie
januarsurprise Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg også synes Heidi og Lovise tilhører hver sin kategori. I tillegg synes jeg Heidi er litt 80-tallsnavn... ;0) Christina og Caroline - Passer fint sammen, flotte klassiske navn Marie og Mona - Liker Marie, synes Mona er 80-talls Frida og Marie - Kjempefine navn, og de passer godt sammen Lisa og Linnea - Lisa synes jeg er kult, Linnea er litt vel søtt og poppis for meg selv om det i utgangspunktet er et fint navn Helene og Emilie - Flotte navn, men ganske vanlige Pia og Pernille - Kule navn, Pie er også et kult alternativ Litt enig med dem som sier at det kan være godt for tvillinger å ha forskjellige forbokstaver/ikke rim i navnene for differansieringens skyld. Kombinasjoner jeg synes er fine: Lovise og Marie Lisa og Pernille Christina og Helene Caroline og Emilie
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Av navnekombinasjonane dine likte eg best: Marie og Frida evt. Lovise og Heidi. Personlig likte eg kombinasjonen Marie og Lovise
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Hei! det ble Pia og Pernille! tusen takk for alle tilbakemeldinger! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå