Gå til innhold

Har dere begynt å kjøpe utstyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt noe utstyr. Kom bl.a. over et billig stellebord som jeg ikke kunne la gå fra meg. I går bestilte vi vogn og bilsete. Vi visste hva vi ville ha, så tenkte vi like godt kunne bestille det nå. Synes det er greit å handle de store tingene tidlig jeg..ingen vet hvilken form jeg er i utpå sommeren!

Annonse

Jeg har seng og sånn fra tidligere av.. Mens vogn, bæresele og bilsete får jeg kjøpt for 1000 kr av en av mine beste venner :D Å det værste er at det er en utrolig fin vogn :) Simo kombi 2006 mod liksom... Og lite brukt!

Av klær så har jeg masse jenteklær fra sist, men siden jeg ikke vet kjønnet enda så har jeg bare kjøpt inn tre nøytrale plagg som kosta 30 kr stk på kjempe salg på Cubus en gang :)

Men jeg kommer til å shoppe mer når jeg får vite kjønnet da :P

godt å høre det er fler som er tidlig ute:) jeg trodde det var noe galt i uke 10. så fikk litt nedsig,... men så var vi på ul 18.februar, å da slo hjertet som bare det:) så da dro vi på babyshop å kjøpte vogna vi har sett på sååååå lenge!:) den skulle nemlig gå ut, så vi fikk 30 prosent på den.. å nå er den jammen full av nøytrale klær også.. hehe:) har en mamma som gleder seg sånn til å bli bestemor, å hun klarer ikke la være å handle:) ultralyd om 9 dager:) håper jeg får vite kjønnet.. da blir det nok mer handling.. er jo så gøy:) simo kombi kjøpte vi:) den er herlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...