Gå til innhold

Hvor kjøper man gulpekluter? Det samme som bomullsbleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt slike bomullsbleier, er det det man vanligvis bruker som gulpeklut? Og kan man bruke disse som "hodepute" til babyen også? Mye rart jeg lurer på som førstegangs:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har kjøpt flanellsbleier på sparkjøp og de kommer til å bli brukt som gulpekluter og også til å ha under hodet på babyen i seng,vugge og vogn..

Skrevet

Gas- eller flanellskluter kjøpt på hansen og dysvik, kommer vi til å bruke..både som gulpeklut og "hodepute"

Skrevet

Jeg bruker gasskluter som gulpekluter da jeg føler de suger gulpet bedre til seg enn bomullsbleiene.

Skrevet

Har kjøpt på spar kjøp både gas å flanell.. Som gulpekluter å som vaskeklut...

Bruker disse gas klutene på jobben,jobber med multihandikapet barn,så eg e stor fornøyd me di...:)

Skrevet

Jeg har kjøpt gulpekluter på "Prinsess" og " Baby comfort"

Skrevet

ta en tur på sparkjøp - vet at som førstegangs fødenede så er det mange som er i mot spakjøp ialle fall mine venninner men du får kjøpt mye for en billigere penge enn andre steder...

www.sparkjop.no her kan du se litt av utvalget og prisene så kan du sammenligne.

Skrevet

Har kjøpt ei pakke på nøstebarn. Tøybleier. Brukte massevis til førstemann.

Klipper opp en fem-seks stykker til vaskekluter som jeg kanter med forskjellig farge til hode og hale, så bruker jeg resten til gulp, solskjerming og under hodet.

Innmari greit!

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt noen lyseblå gulpekluter på JYSK. Vi bruker de hvite som kjøkkenfiller, derfor greitt med en annen farge til babyen. Syns faktisk at de var fine, hvis de går ann å si at en gulpeklut er fin da:-)

Ha en fin søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...