Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hva synes dere om Petra? blir det for mye "Karsten og Petra"? Har en Stine fra før, passer de to navnene sammen? veldig glad fo komentarer og tilbakemeldinger! andre navn vi har tenk på er: Anna Aurora Marie Gerda ( evt. oppkaling etter oldemor)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Uff, hater det navnet.. Har ei oldemor som heter Petra Gurine og har bare stygge minner av henne.
prebs Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg er heller ikke så glad i Petra. Derimot synes jeg Anna, Aurora og Marie er nydelige navn! Synes kanskje Marie passer best til Stine, som forresten også er et koselig navn:-))
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 hehe:) Da vi valgte navnet til tulla vår for 2 år siden, Syntes mange vi var litt tøffe så turde og bruke Stine blant alle Emmaer og Theaer.. Vi er selv kjempe fornøyde hun er den eneste i barnehagen men navnet sitt så det er jo en fordel. Derfor vil vi ikke ta et navn som er poppis nå heller:) Stine er jo et Norskt navn og det er Petra også hadde kansje vært litt koselig med samme opprinnelse?
januarsurprise Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes Petra og Stine passer godt sammen. Stine er jo kjempefint, liker Petra også, men synes "lyden" i navnet er litt hardt. Stine er søtt, mens Petra er tøft! Liker dere navnene og er komfortable med valget - go for it! :0)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker egentlig ikke så godt Petra men når du sa du hadde en Stine fra før synes jeg egentlig at det klang litt fint sammen. Synes ikke Stine passet like godt med de andre forslagene dine så kanskje jeg liker Petra allikevel. Tenkte i alle fall ikke på Karsten og Petra når jeg så overskriften din så tror ikke du skal bekymre deg for det =)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Hei! det ble Petra her Gubben likte også det navnet godt:) tusen takk for alle tilbakemeldinger! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå