Gå til innhold

noen som har en Basson duovogn?

Anbefalte innlegg

Ser at Basson er et billig merke, og virker solid og bra.

Men synes "alle" snakker om emmaljunga og ønsker seg den vogna...

Noen som har Basson og er fornøyd/misfornøyd med den? Vi har ikke akkurat lagt opp så mye penger skjønner dere...

Er duovogna romslig samtidig som man slipper å ha en stasjonsvogn for å ta den med?

Blir såååååå glad for svar for jeg synes det begynner å haste :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137363237-noen-som-har-en-basson-duovogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Basson duovogn... og gleder oss til å bruke den. Vi valgte den fordi den virket stabil å trille, gode lufthjul, god plass i bagen. Skal jeg si noe negativt så er det vel det at den er litt tyngre enn andre vogner.. men vi trenger en vogn som er stabil siden der vi bor har varierende terreng... Og så fikk vi en kjempepris på den også..

Den er ganske stor når man slår den sammen, så jeg tror man er litt avhengig av stor bil. Vi har st.vogn så det gikk helt fint å få den med hjem fra butikken..

Men uansett så gleder vi oss veldig til å bruke den om ikke altfor lenge..

Vi har en som vi har nå brukt til begge barna. Er kjempe fornøyd. Storebror sov i bagen til 12 mnd og lillebror har akkurat bytta over til sportsdelen nå (11 mnd) og har den i bhg som sovevogn der.

Kunne ikke hatt noe bedre vogn og kommer til å beholde den til 3.mann om noen år.

Hei.

Har Basson Roma 2004. Har vært kjempefornøyd med vognen. Stor og god bag, byttet ikke over til sportsdelen med nr. 1 før han var 13 mnd. Så på mange forskjellige vogner da vi kjøpte denne, å syntes ikke den virket tyngre en f.eks. brio og simo-vognene.

Et minus med den er at det ikke går an å montere søskenbrett/ståbrett på vogna. Har savnet det litt, når nr. 2 kom.

Er ganske stor når man slår den samme, men vet ikke hvor stor den er sammenlignet med andre vogner da..

Vi har hatt den og vært veldig fornøyde!! Solid og stødig, -jeg kjører ikke bil så vogna har virkelig fått "kjørt seg"

Virker litt tyngre enn andre vogner, men kanskje derfor den er stødigere også.. Og tar nok litt stor plass i bilen, men hjula er lette og ta av, og skal du ha m mye annet baki så er sittedelen lett å ta av/på også.

Deilig m god plass i kurven under vogna, og stor kalesje.

Annonse

hei hei.. Vi har også hørt mye om emmaljunga og simo er visst også veldig populært.. Men meg og min samboer var å så på Bassonvogn i helgen. Jeg vil ikke ha lik vogn til alle og basson er jo blitt kåret best i test av tv2 hjelper deg. Og jeg syntes den er dyr nok.. Kvaliteten virker ikke å klage på og demperne på basson er mye bedre enn brio som er mye dyrere.. Hvis du liker vognen er det bare å hive seg på;) alle vi har snaket med, med basson vogn (duo/roma) er kjempe fornøyd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...