Gå til innhold

jogging igjen:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Tok test den 1.april og den var positiv.(det var ingen spøk!) Har regnet meg frem til at jeg er 7-8 uker på vei. Skulle nok tatt testen før, siden min alltid så presise mens uteble, men har vært i en stressende periode siden jul med blant annet flytting, vasking, eksamener, praksis osv og regnet med at jeg var forsinket pga det.

 

Jeg har også trent mye denne perioden, jogger omtrent 4 ganger i uka, en løype på 6-7km. Dette har jeg gjort i et par år. Det jeg lurer på er om jeg kan fortsette med dette? jogger jo med litt intensitet,slik at jeg svetter skikkelig, men presser meg jo ikke så mye som jeg gjorde tidligere. er ellers i veldig bra form, og er vant til å være fysisk aktiv.

 

Jeg merket det ble tyngre å jogge i løpet av mars.kunne ikke helt skjønne hvorfor, men etter 1.april gikk det et lite lys opp for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan fortsatt jogge ja, etter hvert får du problemer med tissetrang og stor mave, men det er lenge til ennå! Nyt at du kommer deg ut, selv om det vil gå litt tyngre enn før - som du jo allerede har merket.

 

Ikke press for hardt og ikke bli for varm - drikk jevnlig. Du skal heller ikke holde på for lenge, men det høres ut som du er godt innenfor rammene med en 7 km runde.

 

Lykke til:-)

 

Det er forøvrig ekldre innlegg her du kan finne mer info...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...