Gå til innhold

Når fester egget seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken rugedag fester egget seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På klinikken sier de fra 3 til 5 dag etter innsett.

Skrevet

Dag 2 eller 3 fikk jeg beskjed om!;) Hvordan går det med deg? Mindre vondt?

Skrevet

Takk jenter..

Det har blitt mye bedre takk og lov hehe men det stikker så jæ*** til i siden nederst.. jeg skvetter til auauua.. tror dere det er feste smerter??

Men det er kun høyre side. og ganske langt ned. Men sover litt bedre nå men er jo oppe og tisser 4 ganger om natta hehe og må bytte stilling ofte pga smerter.. Men det går nok over :o)) må være positiv vettu, så får vi bare krysse fingre og håpe vi lykkes alle sammen... så vi kan gå gravide i sommer og vise stolt frem magene våre :-))

Klemm

Skrevet

Jeg innbilder meg at de stikkingene jeg har i høyre side, er at egget "graver" seg ned! Hehe! Men jeg er ikke plaget med det som deg altså.. kjennes mer ut som vanlige EL-plager egentlig! Men har kuttet litt ned på vannet - det gjorde at jeg fikk mer vondt!

Supert at du er så positiv, Tullemor! Jeg har også klokketro på at det klaffer!! Men jeg synes tida går litt sakte jeg da! Er gald i å trene, men har fått beskjed om å droppe dette disse to ukene, og da blir kveldene lange! :)

Klemz!

Skrevet

På plakaten på labben står det at egget fester seg ca

140 timer etter befruktning :o)

Håper på gode nyheter fra dere alle sammen !

Klem !

Skrevet

På labben på st.olav skulle det stå :o)

Skrevet

Hei igjen du Lille HH

Trening blir det lite av gitt, blir å gå en liten tur bare.. men snart så er vi igang igjen vettu.. når vi vet spiren sitter der!!

Så du fikk mer vondt når du kuttet vannet, ja det er å finne mellomtingen da hehe..

Vi får bare krysse og det er ikke før 16 april jeg skal teste. så rolig rolig hehe.. klem

Skrevet

Da måtte jeg jaggu frem med kalkulator og fant ut at det blir jo 5.8 dager hehe og jeg hadde uttak på mandag og det ble vel befruktet enten mandag/tirsdag.. så i dag lørsdag er det jo 5 dager..

Så dette kan iallefall stemme bra. så får vi se resultatet av dette mysteriet den 16 april hehe..

Klemm og håper du har det fint der ute snuppa mi.. savner deg hjemme..

Skrevet

Da jeg ble gravid hadde jeg festeblødning 11 dager etter uttak og 6 dager etter innsett. (Ventet 5 dager til vi satte inn igjen.) Var sikker på at jeg ikke var gravid da blødningen kom, men skjønte straks at jeg var gravid da jeg "like fort" sluttet å blø, he,he=) Lykke til!

Skrevet

Hehe så bra.. ja vi får bare XXXXXXX

Skrevet

Mindre vondt skulle det være, Tullemor!;) Mindre vondt når jeg kuttet ned på vann-drikkinga! Hehe!

Skrevet

Oki hehe det er jo en stor forskjell hehe... da drikker vi vann igjen hihi...

Ha en fin søndag :o)

Skrevet

Riksen sier at egget fester seg ca 6 dager etter uttak - lykke til med rugingen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...