Gå til innhold

Kjedelige amme bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig hvor mange kjedelige amme bh`er som finnes! Ikke er de fine -og ikke finnes de i min størrelse som regel til under 400-500 kr!

Jeg gogglet på nursingbra og fant mange engelske sider som sender bh`ene uten porto og forsendelsesgebyr! Pundet er i dag rett over 10 kr - så her gjorde jeg noen kupp!!! Anbefaler andre som leter etter noe annet enn den kjedelige hvite eller svarte til å sjekke ut engelske sider! De hadde alt fra veldig små til veldig store størrelser - så her var det lett å finne bh som var finere og rimeligere enn det jeg har funnet i butikk så langt.

Leter nå etter bikini med ammeknepping. Har hørt at det finnes men har ikke funnet noe i butikk ennå. Har noen gode tips her - legg gjerne inn nettadresse. Siden det er sommerbarn som her ventes og jeg har bestilt masse sol og varme - ønsker jeg meg en bikinitopp som ikke ser ut som om den er arvet etter ei eller annan grandtante fra 1800 tallet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, skal sjekke det ut! :) Tusen takk for gode tips! Har lett endel etter amme-bh sjøl og bruke stor størrelse... Har vært litt nervøs for det der, for man må jo ha det! Hvertfall mest praktisk!

Skrevet

Ikke sant? Sist jeg gikk gravid ventet jeg med å kjøpe ammebh til babyen var kommet - Det gjør jeg ikke igjen. Ikke gøy å prøve bh i butikk med ammeinnlegg........

Skrevet

Hei igjen :) Va inne og så, men skjønte ikke helt størrelsan! Fra 34-46 inchs... ka vil det si i norske størrelsa? Regne med at A-L e det samme som i Norge?

Skrevet

Fant denne på nett.

International sizing...European Conversions for Bras

Europe & France cup sizes are equivalent to U.S. A=A, B=B, etc.

USA European French

32 ====70===== 85

34 =====75==== 90

36 ====80===== 95

38 ====85===== 100

40 ====90===== 105

42 ====95===== 110

44 ====100==== 115

46==== 105 ====120

48 ====110 ====125

Skrevet

Så kjekk side!!!! Har letet etter en slik side!!! Her skal det shoppes :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...