Attekattenoa Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg begynner med spray på onsdag (den 9.) og har el nå, fikk veldig positiv el-test i dag. Det jeg lurer på er om det går an å bli gravid mens man går på spray, kommer til å begynne med spray cirka 1 1/2 uke før IKM. Vil jo liksom ikke at NOEN sjanser for å bli gravid skal gå fra meg, hehe:-)
Fablefant✿ Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Du kan jo bli gravid på denne EL som er nå. Det står på nesesprayen (mener jeg) at man ikke skal ta den om man er gravid... Vi unngikk sex ved EL før sprøytestart vi - hadde vært kjedelig å bli gravid, og så kanskje hadde det skjedd noe fordi jeg begynte med spray... Menmen, det er jo en grunn til at vi er igang med ivf da, så det hadde kanskje ikke vært den største sjansen for at det klaffet! Lykke til med sprayingen!
Kine71 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Heisann! Jeg spurte om dette pr telefon. Det er ikke farlig om man blir gravid mens man tar spray, men det er det om man tar sprøyter. Derfor skal man ta gravitest før man starter med sprøytene.
MaybeMe? Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Yup, sitter her med en vilter gutt i magen som bevis på dette. ) Ville heller ikke la noen sjanser gå fra meg, og jammen ble det ikke full klaff under spraying i forsøk nr. 2. I følge Riksen var visst dette ikke uvanlig, og sprayen var ikke skadelig dersom man skulle bli gravid på den. Nå er jeg 25 uker på vei, og for et år siden satt vi og ventet på forsamtale på Riksen. Rart å tenke på. Jeg begynte forresten på spray samme dag som EL, fordi den var forsinket, så sprayet i 4 uker før jeg fant ut at jeg var gravid. Lykke til!
Attekattenoa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 For en koselig historie Maybe!! Det var godt å høre!! Jeg fikk positiv el-test i går og i dag var streken så sterk som den kunne ha fått blitt! Kom frem lenge før teststreken og var sikkert tre ganger sterkere, så i kveld blir det hanky panky, hehe=) (tester med strimler) Skal begynne med spray på onsdag, greit å vite at denne siste eggløsningen ikke "går til spille"=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå