Gå til innhold

Barnehage plass aker brygge barnehage!!

Anbefalte innlegg

Har fått barnehage plass i Aker brygge barnehage.. Er jo kjempeglad for å i det hele tatt å få barnehage plass, men ser jo den barnehage er veldig dyr i forhold til andre barnehager.. Er det noen som har barna sine der? Burde jeg takke ja eller burde jeg vente og håpe på en annen plass? Har bare ansienntet fra 12.01.08

Takker for alle svar og synspunkter;))

God helg alle sammen.. Bor i Nord norge nå og skal flytte sørover i sommer:))

Mamman til Oscar..

Fortsetter under...

Hm det virker litt rart. Vi betaler ca 2300 i mnd. Regnet med at det var ca makspris.

Kanskje det er annerledes med bedriftsbarnehage?

Du kan jo ringe Frogner bydel og høre om dette stemmer. Virker veldig mye å betale 3700 i mnd når de fleste andre betaler 2300.

Skjønner at du synes det er vanskelig å si nei også. Man føler seg jo superheldig om man får bhg.plass i det hele tatt.

du har ganske høy ansiennitet - 12.01.08. Høyest er så vidt jeg har forstått 01.01.08. Men hvilken barnehage ville du gjerne ha hatt plass i ? Prøv å ring bydelen, før du frasier deg en plass, som veldig mange ville ha vært lykkelig for å ha. Lykke til.

Annonse

Den barnehagen på aker brygge er egentlig en bedriftsbarnehage. Vet ikke hvorfor de har høyere pris enn makspris, men det har vært sånn i flere år. Jeg har en venninne som har begge sine barn der, selv om hun ikke hører til frogner og har lang reisevei dit. Hun er kjempefornøyd, tror det er en veldig god barnehage, så jeg hadde tatt plassen og heller betalt litt mer:) Regner med du har sett på nettsiden? http://akerbryggebarnehage.no/web/3.0.html

Hei:)

Nei jeg fikk ikke plassen gjennom en bedrift.. Men fikk nytt tilbud i dag i Bamsehagen barnehage på Røa.. Er noe billigere i mnd. Man kan ikke takke ja til plass i Aker brygge barnehage hvis man er student. Så var en del fram og tilbake der.. Noen som har hørt noe om Bamsehagen barnehage??

Ha en fin kveld jenter:))

Mamman til Oscar

Er Oscar over 3 år?? Det forklarer jo litt hvorfor du har fått plass med såpass kort ansiennitet:) Kjenner ikke til bamsehagen barnehage dessverre. Hvor skal dere bo? Kan ha noe å si for valget. Må du kjøre gjennom smestadkrysset flere ganger daglig for levering/henting feks? Ofte kø i dette området.... men kanskje noen er bedre kjent med barnehagen og området enn meg:)

Er desverre sånn i oslo at endel barnehager tar mer, disse er private og etter som jeg har skjønt driver de helt lovelig. Har en barnehage her jeg bor som du må betale 20 000kr depositum og 4000kr i mnd. Den er perfekt plassert i forhold til hvor vi bor men aldri i verden om jeg har råd til å ha jenta mi der, så den søkte vi ikke på nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...