Gå til innhold

Har kjøpt sammenleggbart badekar for dusjkabinett/hjørne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det burde dere kjøpe dere som har større barn og balja begynner å bli liten :) Og ikke har badekar så klart... :)

Skrevet

Hvor har du kjøpt det? Og hva er prisen på noe slikt?

*vilha*

Skrevet

Skal finne link

Skrevet

Genialt hos oss :)

Skrevet

Dytter jeg! Masse nyttig på denne siden!!!

Skrevet

smart! sånn vil jeg ha gitt! litt dyrt da. kanskje en chunk av skattepengene går til badekar ja.

Skrevet

God invistering :)

Skrevet

oi, var jo litt dyrt da..

så ikke så solid ut heller i "veggene" ...

men til dere som har kjøpt det, legg ut en tråd her hvordan det var når dere har brukt det da=)

Skrevet

Har brukt den 1 uke. Er veldig solid :) Aldri vært så moro å bade heller:)

Skrevet

Så kjek ut den ja. Men syns den var veldig dyr jeg da. Trodde først det stod 199 for den. Og reagerte ikke på at den var billig:)

Skrevet

det syns jeg var fryktelig dyrt. *kjøpe badebaseng i stedet* ;-)

Skrevet

Synes det var godt invisterte penger jeg da:) Har da badebasseng til å ha ute om sommeren :) Bare et tips :)

Skrevet

ja det var et bra tips og hadde jeg hatt "normal" intekt. så hadde jeg nok også kjøpt et sånt. men som student så blir det litt trøblete ;-)

Skrevet

Det skjønner jeg :)

Skrevet

Ja det ser ut som det er veldig praktisk. Helt enig i det altså. Og kjekt at det kan brukes ute om sommern:)

Skrevet

Vi har kjøpt vi og,har vel hatt d i noen uker nå...!! Er jo genialt for oss som ikke har badekar. Mini*n vår begynte å bli for stor for badekaret sitt,og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Han er jo bare 9 mnd*er,så da kan han jo ikke stå i dusjen heller....!!! Satt og surfet på barneutstyr en dag,og plutselig så dukket "Bibabath" opp. Jeg syntes vel også at den var litt dyr,men etter 5 min så hadde jeg bestilt ett til oss. Junior stortrives i d nye badekaret,og vi er veldig fornøyde med d...!! Ble jo bedre plass på badet og,iom at d går ann å slå d sammen.....!! Vil absolutt anbefale d.............!!! Ps!....og d er IKKE skranglete og billig design..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...