Lucky41 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hei Etter min tredje tur til Stork er jeg så heldig at jeg testet positivt for en uke siden. Nå krysser jeg fingre og armer og bein, og håper at dette skal gå bra. Jeg har fulgt med på debattene her i prøveperioden, og det har vært veldig nyttig for meg, siden jeg ikke kjenner noen andre i tilsvarende situasjon. Nå har jeg endelig mot til å delta her selv også! Ønsker dere alle lykke til med forsøkene deres!
satser & vesla Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei. Så herlig å se ei 67 modell som har lykkes :-) Gratulerer så mye!!! Historien din motiverer meg, skal på min 7. forsøk nå i april :-) Hilsen ei 67 modell som ikke gir opp
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hei Lucky - velvalgt nick forresten Gratulerer så masse !! Håper du får et flott svangerskap og kjekt at du har hevet deg utpå her inne. Jo flere jo bedre. Jeg har nå eeeendelig fått mensen to uker på overtid, og regner med jomfrutur til Stork om ca 2-3 uker, satser så på jomfrufødsel 9 mndr seinere hi-hi )
Lucky41 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Tusen takk for gratulasjon. Det varmer! Lykke til med forsøkene dine. Husk at for oss over 40 tar det jo gjennomsnittlig 11 månder å bli gravid, så du har ingen grunn til å bekymre deg ennå. Har du prøvd akupunktur? Jeg har veldig tro på det for å bli gravid, men rakk ikke å komme igang med behandlingene før frøet plutselig hadde festet seg selv. Så nå går jeg der og får behandling for at det skal holde seg fast i stedet.
eva37 Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Gratulerer! Det er jo fantastisk. Du er heldig, og jeg ønsker deg lykke til!
satser & vesla Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Hei lucy41. Jeg har holdt på over et år nå, har en tett eggeleder og da blir det noe lange ventetider innimellom. Man må bare belage seg på å være tålmodig. Jeg går fast til akupunktur, jeg har tro på det pga den stimulerer blodsirkulasjonen der nede og det merkes. Ellers så er jeg igang med pergokur. Så da gjenstår det å se om jeg får folikker på riktig side denne gang. Tvi tvi!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå