Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 og hvor mange håndkler har dere til babis?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 de har flotte babyhåndklær til baby på princess;) har ikke kjøpt enda men det holder nok med 3-4 stk i begynnelsen? eller?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 jeg husker jeg kjøpte endel på sparkjøp til nr 1. kjøpte 3-4 store, 3 små. jeg brukte bomulls tøybleier i snipp oppå. byttet de hvert stell og de andre v behov... ble mindre vask av det. tror jeg kjøpte de oxo på spar-kjøp jeg. eller på kid eller princess eller noe.... husker ikke helt sikkert. har de ennå, så trenger ikke kjøpe inn så mye... bare et par nye gode myke håndklær....
prinsesse08 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg har kjøpt et håndkle på sparkjøp også kjøpte jeg et kjempesøtt i dag på kids&care på forus. Har fine håndklær på butikker der de selger babyutstyr. Må nok kjøpe noen til... Hva regner dere som store, kjøpte et i dag, det var 80x80cm. Stort nok? Hvor mange sengetøy kjøper dere? Til nå har jeg kjøpt 2 til "stor" dyne og 1 til liten/vogn dyne.
gullegget Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg kjøpte et på kid, så litt gammeldags ut:) Jeg kjøper bare ett par stk, syntes de fort blir små. Så bruker jeg bare de vi har fra før når de andre er til vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå