Gå til innhold

er det ingen som synes rotte-barna mine er søte?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nok fordi vi rocker mest fra høyre og mot venste.. blir sikkert den hofta som tar imot det meste av slaget.. hehe. blir sikkert tynnere på venstre side... hahhaaha. tja, jeg rocker vel i 5 min i slengen, men noen dager har jeg en dårlig rytme dag og må ta den opp mange ganger. rart i grunnen.

Fortsetter under...

Skrevet

ja huff, jeg veit. Jeg trua med å skaffe Undulat, da var det hakket før gubben fikk anfall her, han hater fugler enda mer. Derfor har vi katt, siden katt tar fugl og gnagere, står spesifik i leiekontrakten at hund, fugl og gnagere ikke er tillatt som kjæredyr der vi leier ut også...hahahaha.....men katt er greit ;-DDD

Jeg synes at de fleste krek ( fugler, dyr og reptiler) er helt ok....kunne had tarantella,rotter, øgler og det meste jeg hvis jeg fikk LOV....buhuuuu....drømmen er (hvis det blir lovlig) å ha en kameleon som kjæledyr, de er så kule :-)

Skrevet

Merker det selv ja:) noen dager går det så det suser... imens andre så detter den ned myyyye! =) Men rekorden er laaangt i fra 5 min=) så flink er du;)

Ja tenk om vi ender opp med bare en "slim-side" Huff.... :P men er nok noe i det du sier.. at vi rocker mest fra høyre mot venstre...

=)

Skrevet

oooooh! i min tid som usa-boer hadde jeg en svææær iguana! desverre rømte hun, en gang fant vi henne igjen svømmende i bassenget men den andre gangen fant vi henne aldri igjen. :(

Skrevet

Moroklupen har gitt bifall til å holde kaniner, altså sånne enklete bruker til mat....yeah right!!!

Jeg skal skaffe ei SVÆR feit rotte!!! Muhahahhahaha.....den får jeg garantert ha i fred, for han kommer neppe til å tørre å ta i buret engang ;-)

Skrevet

Jo vet du jeg syns de er nydelige,men vet ikke hvordan jeg hadde reagert med de springende rundt meg.

Litt usikker når det gjelder rotter jeg,men de var helt klart søte:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...