(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 hihi.. www.tinkerbelle.blogg.no også er jeg lei av å ikke ha noen kommentarer i bloggen min..så kommenter i vei!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ikke jeg... hehe. Ikke slemt,men jeg er redd rotter
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 ååå så søøøøøte =) "mais anyone"?? hahahhaha driiiiit herlige =)=)
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 De var såååå såte så... Liker badedrakt og bikinien lengre nede på sia, noe for meg ja :-DDDD Dekker det som trengs å dekkes...*fniiiis* Timeglassfiguren har jeg jo allerede..
Imsdal 1976 Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg rotter selv,men de var jo veldig søte da:-) Også vil jeg si at du har laget en veldig fiiiin side!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 kine hehe, mais er favoritten ja! Er ikke alltid så gøy å måtte dele med bror da nej. ugla ja, badedrakten og bikinien i retro-form er kjekt for mage som ikke trives ute i det fri. haha. Dessuten kan du jo gjemme deg bak at du er sikkelig into retro-looken da vettu. hehe imsdal hehe, jeg får noen ganger litt heebee-jeebez av rottene selv når de flyr rundt her og det tasser under sofaen også. De fleste synes jo det er litt ekkelt med mus og rotter i veggen som lager lyder. heldigvis forskjell på kloakkrotter og disse karene da. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2008 Vet mange som synes de er ekle, enten fordi de er regnet som skadedyr eller bare fordi de synes halen er ekkel. hehe. Du kan komme hit så kan vi ta noen terapi-runder. ;p
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Rådigger 40-50 talls moter jeg, kler meg max også, jeg lurer å å kjøre på og gjøre det til mitt varemerke. Var mye mere gjennomført stil før, men nå har "småbarnsmamma.jaget" tatt meg litt, men skal ta meg sammen. Elsker kjoler, skjørt, kåper, belter, pumps og perler. Skal være MYE ekte i den stilen etter farmor også, så jeg skal hjelpe farfar å rydde i skapene tror jeg. Har 90-60-90 målene også, midt i blinken for den linja der ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2008 Jeg er 100% retro når jeg pynter meg, til vanlig går det nok i litt mindre 100% ellers. hehe. Litt innslag av rock-a-billy her og der da.
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Tendens til retro her også når jeg skal pynte meg, men hadde vært moro å dratt den enda lengre. :-)
~Maja Mor~ Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Jepp, jeg syntes de er drit ekle og syntes hele dem er ekle, ikke bare halen....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2008 majamor har du holdt en noen gang? de er så utrolig bløte og koselig å holde. Mmmm. Som en liten sånn stressball med pels.hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes faktisk dem var nusselige;))) Og jeg har alltid hatt en sånn.. "usj-følelse" ang halen.. that's it! Ellers veeeldig søte =) =)
~Maja Mor~ Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Hehe, ingen i verden skal få meg til å holde en sånn. Jeg trives godt med å ikke like rotter ;-) Trenger ikke å avvennes takk!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. april 2008 hihihihi! helt til ungen din blir en rebelsk tenåring som henger på blitz med hanekam og kjøper seg rotter. ;p da kan du komme til meg på avvenning. hehe. candy. mm, de er fantastisk søte og så gode. halen trenger man jo ikke akkurat ta så mye på. de liker å ha halen sin i fred uansett. hehe.
~Maja Mor~ Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Mine fine flotte beige/rosa/blå barn skal da for pokker inn i Blitz! ;-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Hihi, okei:) Sjønne var dem iallefall! =) Fikk litt lyst å kose med dem;) det nærmeste jeg kommer, er at jeg har hatt en liten hamster.. dverghamster:) Men den hadde ikke hale da.. bare bitteliten tupp ting:) var jo såååå søt og god å kose med;) savner den lille... Kansje jeg må anskaffe meg rotte en dag;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 5. april 2008 du skre for pokker inn i blitz.. mente du å henge på et ikke der? hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. april 2008 #22 Skrevet 5. april 2008 (S)tinkerbelle, såg på magebildene dine (oppdateringer ang rockeringen).. Ser du også har mer blåmerke på den ene siden?! Her har jeg et stooort blåmerke på venstre side.. høyre har kun fått 1 lite... Lurer på hvorfor egentlig... =P Får du til å rocke lenge av gangen? =)
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #23 Skrevet 5. april 2008 Jeg har had dansemus, hamster og ørkenrotte, men rotter har jeg ikke had. Guttungen maser om gnager i bur, gubben er mere skeptisk enn jeg er, han hater småkrek, "kjerringa" som han er :-DDD Her i hus er det jeg som må ordne opp med edderkopper o.l. også. og vepsebol.
Fire småtroll Skrevet 5. april 2008 #24 Skrevet 5. april 2008 Synes de var helt hærlige jeg! Hadde rotter selv da jeg var tenåring, de er jo bare så sosiale og kosete... ;-) Etter at vi har sett svein og rotta filmene har vi hatt et evig mas fra eldstemann også, bare så synd mannen min er allergisk mot nesten alt av pelsdyr, høy og spon. Blir litt vanskelig da.. Men jeg saaaaavner en liten "pelsdott" å kose med!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 5. april 2008 kristin æsj så kjipt da! Vi bruker ikke høy og spon fordi den ene ROTTA er allergisk mot all slags spon. Dumt han ikke tåler pelsen da, ellers kunne du fint droppa spon og høy. bare bruke avis og masse fleece der de sover. vi har ikke sett svein og rotta enda vi da. vi burde kanskje det. hehe. ugla hahahaha. litt av ei kjerring du har fått deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå