ms.førstegang Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 På fredag var jeg hos legen, på GU.. (Gynekologisk undersøkelse) Fordi jeg har slitti med at jeg har vondt nederst i magen, altså ca der livmora er.. Og mamma som er så redd for celleforandringer, (siden søs fikk kreft fordi de ikke oppdaga celleforandringer type 3, før litt forseint, hun var gravid da de oppdaga d). Så spurte legen min før GU, når jeg hadde siste mens, så sa jeg at det er lenge siden fordi jeg går på P-sprøyte.. Så når hun er under undersøkelsen så spør hun om jeg er gravid, så sier jeg med en liten latter i stemmen: Kan jeg være det da? Så svarer hun : Du burde ikke være det.. Etter undersøkelsen, så sier hun at jeg burde komme innom med en urinprøve (helst morgen urin) For å utelukke det... Jeg har ikke gjort det enda.. Men så er spm... Legen kjenner jo om livmora er forstørret, så det jeg synes er rart, er at om den ikke var forstørret, så hadde hun vel ikke spurt om jeg kunne komme innom med urinprøve for å utelukke graviditet? Har hatt utrolig murring i magen, og har fått vondt i brystene som kommer og går litt.. Hva tror dere ? Er det noen sjangse for at jeg er gravid ? Visste ikke hvor jeg skulle spørre jeg så Takk for svar
Endelig mamma! Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg er ingen ekspert, men det kan jo kanskje være at du er gravid, det er vel en grunn til at du måtte levere urinprøve for graviditetssjekk... Eller er det vanig prosedyre? Husk også at det er vanlig å kjenne graviditetssyptomer når man håper på å (ikke) være gravid. Men jeg ønsker deg lykke til, håper det går den veien du vi...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå