Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg har festa mye, jeg er ikke prippen... Men hva i helvete, hvilken side er dette!!!!!!!??????? Jeg gikk inn på denne siden for å se hvordan dere backa hverandre opp... Men hva finner jeg?? Dere støtter hverandre, drømmer og lengter etter dop! Jeg trodde dere skulle støtte opp hverandre når det blir for tøft?! Hva i helvete er galt med dere???? Hvis livet var såå jævli bra med dop, hvorfor har dere fått barn??????????????? Tror dere ikke barna merker det???? Skal dere gå å være utålmodig etter å få barnefri slik at dere kan ruse dere??? Tror dere ikke barna merker det?? De er alltid vare for foreldrenes sinnstemning.... Jeg synes ikke dere er moden nok, voksne nok eller skikka til å ta vare på småbarn!! Jeg blir så inni helvete forbanna! Hva om det blir razzia?? Hva om andre ser hvordan dere på byen og melder fra?? Hva om lysten blir for stor når du har dopet i skapet, OG barna er hjemme?? Hva om du tar for mye?? Hava skjer når barna blir store nok og kanskje finner det selv??? Jeg synes synd på dem som sliter, men virkelig prøver... Jeg er imponert over dem som har slitt og klart det!! MEN jeg synes IKKE synd på dere som sitter å synes synd på dere selv og venter på barnefri!! ( Selv om det kanskje er dere en burde synes synd på....). Stakkars barn!!! Dere skulle aldri hatt barn og jeg håper de kommer til noen som kan ta vare på dem i trygge og stabile hjem!!!!! Dere fortjener ikke å ha barn!!! Glorifiserer dop og er sinnsykt egoistiske!!! Til dere som klarer det!! Dere kan være stolte av dere selv!! Stå på, og heng i!!! Dette klarer dere!!! Hilsen en som er sinnsykt glad for å ha kvitta seg med den narkomane eksen sin.....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Du høres ut som du tror at alle som bruker dop lever og ånder for det og bare det. "Hva i helvete er galt med dere???? Hvis livet var såå jævli bra med dop, hvorfor har dere fått barn???????????????" Mener du at alle som bruker dop og har barn (altså flesteparten av de som har barn) er uskikkede som foreldre?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ja.... dere som bruker dop burde ikke være foreldre! Hvilken virkelighet lever du i hvis du mener at halvparten av alle foreldrene bruker dop?? Jeg synes det er egoistisk, og forsvarer det å bruke dop! Hvis en vil slutte og virkelig prøver er det noe helt annet enn å planlegge hvordan man skal skaffe seg dop!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Halvparten? Du er rimelig sær i dagens samfunn om du ikke bruker rusmidler overhodet. De aller fleste ruser seg, enten de er foreldre eller ikke. Jeg hadde en periode på noen år etter at jeg fikk minstemann hvor jeg verken brukte alkohol eller annet, og du verden for noen rare antagelser folk gjorde seg rundt dette. Folk som hadde kjent meg en god stund kunne plutselig si: "Ja, men er du ikke medlem av noen menighet, du." Eller: "Er ikke du alkoholiker?" Det er jo egentlig ikke så rart, i og med at det i all hovedsak er folk i disse gruppene i samfunnet som ikke ruser seg. Det er ikke meningen å være arrogant, men jeg undrer meg stor over hva slags forestillinger du har rundt folks rusbruk dersom du tror at enhver som bruker et rusmiddel bruker all sin tid på å planlegge hvordan man skal anskaffe seg rusmiddelet sitt. Jeg tror egentlig aldri jeg har lagt noe særlig energi i å planlegge hvordan jeg skal skaffe meg hasj. Jeg tenker dessuten svært lite over det. Det som skjer, det skjer. Klart det er egoistisk å bruke rusmidler i det store og det hele. Er det alltid galt å være egoistisk?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Ja, i dette tilfellet! Jeg tror nok ikke halve Norge går rundt i lsd rus... Kanskje tar de noen glass øl eller vin... Det er vel ikke det samme som å gjemme ulovlige stoffer i skapet!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 På hvilken måte er det annerledes, foruten at det er ulovlig? På hvilken måte blir man mer ansvarsløs om man røyker en joint eller drar en strek når ungene er trygt forvart et annet sted? Dette virker ikke helt gjennomtenkt. Ut i fra hovedinnlegget ditt er jeg ikke helt sikker på om du er seriøs eller bare tuller.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 hva forskjellen på alkohol og narkotiske stoffer er????? er du virkelig så dum????? et prakteksempel på hvor mye skade narkotika kan gjøre med et menneskes hjerne...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Du må virkelig være både kunnskapsløs og tom for argumenter hvis du er nødt til å ty til sånne usakligheter som du nå lirer ut av deg. Jeg er i ferd med å bli overbevist om at du tuller.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Enig med HI her! Du (eller dere) andre anonym(e) kan ikke være rett nagla... Eller så er det bare tull det du skriver...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Nå er det ikke jeg som mangler argumenter i denne debatten. Såfremt ingen av dere kan argumentere saklig for synspunktet deres, er jeg fristet til å tro at dere er en og samme person. Argumentasjonen deres (eller mangelen på den) er hvertfall slående lik.
Slirekniven Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Nå har jeg lest gjennom denne tråden, og flirer meg faktisk nesten ihjel. For å gjøre en ting helt klart: MAN BLIR IKKE OPPFATTET SOM MER SERIØS FORDET OM MAN AVSLUTTER SETNINGENE MED FEM SPØRSMÅLSTEGN! Når det er sagt, må jeg jo også tilføre at HI, samt siste innlegger før meg heller ikke virker å være særlig oppegående forøvrig. Hvis noen av dere skulle ha behov for å lese dere opp på rusmiddelproblematikk og forskning omkring rekreativ rusbruk kan jeg anbefale følgende linker:http://www.forskning.no/Artikler/2005/november/1131524024.94 og erowid.org. På disse adressene kan dere lese dere til en kunnskap som gjør at dere for fremtiden slipper å drite dere fullstendig ut i debattforumer som dette. Det dere ytrer i denne tråden vitner ikke om at dere er ansvarlige, oppdaterte voksne som er klare for den rollen dere vil få etterhvert som ungene deres vokser opp. Dere må innse at verden er som den er, og at den beste måten å takle den på er å forstå den istedet for kun å fordømme. Til slutt vil jeg informere om at det er stor forskjell på rusbruk og rusmisbruk. Ei heller har jeg tenkt å være anonym, for dem som måtte henge seg opp i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå