♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 .... Stort ubehag, eller smerter når dere går på sprøyta? Jeg har selv en cyste på venstre eggstokk som er ca. 4 cm. Jeg har etter jeg begynte på sprøyta fått stort ubehag på den venstre siden. Det er nesten konstant, jeg kan ikke ligge på høyre side eller på rygg om natta. Og når jeg setter meg ned i en stol ol. så presser det liksom opp i den siden. Jeg føler også at jeg blir litt kvalm av dette ubehaget! Da jeg var på ultralyd i går for å se om eggene var modne nok, spurte jeg jordmoren om dette. Men det virket som hun unngikk å svare på hvorfor og om dette var normalt. Hun sa bare det at slimhinnen så bra ut, men at eggene ikke var blitt store nok, så jeg må gå på sprøytene til mandag. Jeg kjenner at dette sliter litt på meg, så jeg ringte inn til sykehuset for å høre på nytt. Hun sa at det kunne likne på overstimulering, men det var nok ikke det siden jeg ikke hadde dette ubehaget på begge sidene. Jeg blir så bekymret!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg hadde uttak på mandag og har hatt utrolig vondt på min høyre side denne gangen.. hadde også mest egg der var vel 6 og 2 på venstre bare. Men når vi tok ut disse sa legen etterpå at han også hadde fjernet 2 cyster. Så kanskje derfor jeg hadde også ekstra vondt på høyre side.. Kunne heller ikke ligge på høyre side auau.. Ønsker deg masse lykke til ) hold ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå