Gå til innhold

Hvem vogn skal dere Juli mammaer ha???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Vi tenkte på å kjøpe teutonia spirit s3, men med tanke på akkurat dette med at vinteren kommer i løpet av noen månders tid, fant vi ut at den ble litt liten. Vi går derfor for emmaljunga city cros, den har rikelig med plass og mange gode funksjoner. Vi valgte med 4hjul, pga av erfaring fra barnehagen der jeg jobber så kan 3hjulingene bli litt ustabile etterhvert.

Når det er sakt, så må jeg også si at jeg liker teutonia sitt design utrolig godt, og hadde vi født nå, så hadde det uten tvil blitt teutonia ;)

Annonse

He..he..ja tenkte vel ikke så veldig på rettskrivningen her nei....

Er i fra Fredrikstad jeg se...og der "prekær" vi ille bredt..he..he

Dro forresten rett til Babyproffsen og kjøpte vogn i stad.....det ble Spirit s3

Kjøpte også med en Odenwälder pose og den fikk god plass i hardbagen...

Så nå er jeg kjempefornøyd:-)

Vi falt for en Teutonia Mistral vi da.

Vogna kom i hus etter en sverigetur i påska:) den skal være solid og lett anvendelig, enkel å få inn i bilen og kjekk med håndtak som kan vippes begge veier... så får vi bare håpe at den består prøven når nurket kommer i hus.

vi sier "hvem" i øst-Telemark også;) hehe....

Annonse

her ble det Basson Roma duo

har tidliggere hatt både simo kombi, babytravle smart, tautonia mistral

+++ har hatt bare så vogn dilla men med tanke på at babyen kommer på sommeren så ville vi ha stor bag som kan brukes en stund utover vinteren

Vi har bestemt oss for Emmaljunga City Cross med City bag. Har valgt to forskjellige farger på sportsdel og bag. Skal hente den rundt 1. juni og gleder meg til det. Har "kjøpt" den på tilbud der vi får bagen på kjøpet av vogna, så er veldig fornøyd med prisen.

Var på Happyland på Svinesund og kjøpte en Teutonia Spirit S3 i går:-)

Veeeeeeeeeeeldig fornøyd med kjøpet. Kjøpte med Fshion bag i marine blå og fashion flover foret som er vist på den brune vognene i katalogen. Ble kjempefint!!!! Hun som jobbet i butikken hadde ikke prøvd den kombinasjonen før og syntes også det matchet veldig bra:).

Gleder meg fryktelig til å begynne å bruke den.

Lett å ta litt av i disse babybutikkene. Er så mye man har lyst til å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...