Gå til innhold

Klær til baby på sykehuset??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til førstemann hadde vi med 2-3 hele antrekk, og i tillegg hentedressen. Men mannen var kanskje hjemme og hentet mer, jeg husker ikke.. Vet ikke helt hva jeg tar med denne gang, har faktisk ikke tenkt så langt! OI! Det må jeg tenke på..

Vi tar bare med de klærne hun skal ha på seg ved hjemreise, Var på omvisning på mandag, og her har de alt av klær og utstyr man trenger, utenom kremer, olje o.l. for dem som ønsker det. JM sa at det tidsnok kom til dagen hvor det ble masse klesvask, så DET skulle vi da virkelig få slippe å tenke på mens vi lå på føden... :) Synes det var kjempekjekt jeg! :)

De tre dagene jeg skal ligge på hotellet bryr jeg meg ikke om det blir klesvask av mine klær. Tar med egne bodyer, dresser og sparkebukser, sokker og lue :) det er så liten tid jeg får brukt dette minste så vil starte med en gang. Litt extra klesvask spiller ingen rolle for meg hvertfall :)

Tar med litt klær til den lille slik at vi kan bruke egne klær på babyen, også får den stolte bestemor komme med hentesettet, siden hun skal sy knapper på jakken:-D Tror ikke jeg kommer til å merke om det ligger 3-4 bodyer og strømpebukser ekstra i den første klesvasken til den lille. vasker klærne når vi kommer hjem...

Annonse

Jeg kommer til å ta med masse klær på føden, og så får jeg bare se hva jeg bruker. Tar ikke mye plass, og ikke så farlig å vaske, gleder meg såå til å kle opp min egen lille, og vil være fin når det kommer besøk :)

Jeg har aldri villet bruke de klærne de har på sykehuset jeg.. Synes det er så godt og artig å kle de opp i sine egne klær..

Førstemann brukte litt sykehusklær, men det var kun fordi det gikk et halvt døgn før jeg slapp til.. =) Andremann lå på sykehuset hele livet sitt (2,5 mnd) og hadde en pappeske med klær han brukte. De fikk ikke lov til å bruke sykehusklær på han. Jenta som kommer nå skal fra første stund ha på sine egne klær.. Det er så herlig!!!!!

=)

Hei!

Jeg har også pakket ned endel klær til den lille. Ble tante i februar og syntes det var så koselig at hun brukte sine egne klær på sykehuset, og det vil jeg at min lille sønn også skal:-) Gleder meg masse til å endelig ta i bruk de bitte små plaggene jeg har!!

Sist hadde jeg pakket tre antrekk til de 36 timene vi fikk på sykehuset. Glemte dem hjemme, da.

Hvis jeg får med alt denne gangen, legger jeg nedi noen bodyer og bukser. Spesielt hentesettet er viktig. Dersom været tillater det, blir det samme som storebroren ble hentet i, som mormor har strikket.

Åh. Som jeg gleder meg til å reise hjem alt. Med søtt lite babyvidunder som lukter deilig nyfødt og lager alle de gode lydene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...