Gå til innhold

Lipgloss som forstørre leppene - den virker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg ny lipgloss i går for å teste om den faktisk forstørrer leppene litt. Ble sannelig positivt overasket. Det prikker litt i leppene når man har påfør glossen og de føles litt numne en stund, nesten litt bedøvet på en måte. Synes at jeg fikk litt mer volum.

Glossen jeg kjøpte var Maybelline Watershine Volum XL.

Dagens skjønnhetstips fra meg.

Kan jeg i samme slengen spørre om dere bruker øyenskygge med eller uten shimmer (skrives det sånn???)?

Fortsetter under...

Skrevet

så bra!

må testes =)

Skrevet

Er ikke dette disse glossene som helsemyndighetene vil skal trekkes tilbake fordi de inneholder skadelige stoffer (var om det på TV2 hjelper deg, denne uken)?

Skrevet

ja,klart de funker. har hatt sånne i mange år jeg riktignok et annet merke. Velkommen etter.

Skrevet

uten shimmer forøvrig... shimmer burde vært ulovlig til daglig bruk for damer over 25 da det legger seg i rynker og folder og gjør de mye mer synlig.

Skrevet

Jo. De inneholder legemidler og toxiner fra Chilipepper, ble omtalt på sist TV2 hjelper deg.

Skal forbyr (er forbudte) så de skal ut av handel straks!!!

Annonse

Skrevet

best å skynte seg til butikken da så jeg får handlet noen. Hæhæ.

Skrevet

Mulig det.. Føles ikke akkurat så veldig sunt, men hva gjør man vel ikke for skjønnheten.... :)

Skrevet

Hehe jau:)

Jeg ser ut som en idiot med sånt på, har store lepper fra før. Prøvde sånn lip plump ting hos en venninne, så ikke klok ut!!!

Angelina go home... knegg:)

Skrevet

synes ikke det gjør vondt i det hele tatt jeg, og den jeg bruker er forøvrig lip fusion xl. :D

Skrevet

En venninne av meg kjøpte en chili lipgloss i Thailand, DEN svei!!!!! Hehe... Moro å se på da..:P

Annonse

Skrevet

Det er gift i dem! er derfor de fungerer så bra...

Tror det var 5 av 7 som tv2 skulle teste som inneholdt gift og jeg lurer på om de 2 siste også inneholdt ulovlige stoffer, uten at det var direkte gift i dem. Er ganske sikker på at maybelline var en av dem med gift.

Skrevet

samme som jeg bruker tillab og den skal ut av butikken ja..

Skrevet

hehe....glad jeg har akkurat passelig fyldige lepper fra før jeg, ufattelig kort-tenkt å kline seg inn med sånt når de har advart mot det.

Skrevet

Har da aldri kjøpt den i norske forretninger uansett jeg så, det plager meg lite;)

Hehe...

Skrevet

5 inneholdt ulovlige stoffer, 2 giftige stoffer. Dette var Fusion og Clinique, ikke Maybelline. Man kan også gå inn på hjemmesiden til TV2 Hjelper deg, og lese fakta.

Skrevet

beklager, modelco-ikke fusion

Skrevet

Et stoff er ikke nødvendigvis farlig bare fordi det går under kategorien "legemiddel".

Og stoffer som "i større mengder kan gi alvorlige forgiftninger" omgir vi oss med hver dag. (Kanel er f.eks. farlig i store mengder, likevel driver gravide og dytter innpå for å prøve å sette i gang fødselen.. )

Og den "krafitge reaksjonen på huden" er jo nettopp det som er hele poenget med lipglossen. Det er ikke magi som gjør leppene større.

Skrevet

Elsker Lip Fusion XL!!

Og hater overhysteriske nordmenn og myndigheter!!!!

Skrevet

Toxiner fra chilli?? Hæ? jeg spiser en drøss med vanlig chilli, er det farlig også da?

Skrevet

Det kommer ann på leppene og kvaliteten på produktet det! :)

Mine lepper og min shiseido-gloss med skimmer samarbeider helt utmerket :)

Skrevet

du vet at dette var nettopp på tv2 hjelper deg? er mange produkter som er ULOVELIGE på markedet i norge !!

Skrevet

Tørr dere virkelig å bruke slikt?

Må jo inneholdet ett eller annet skummelt for å gi en slik virkning ;) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...