Gå til innhold

Noen som har lyst på treff på tirsdag???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom du legger treffet til resepsjonen på Norsk Skogmuseum er jeg med ;-) Jobber den dagen, så blir litt vanskelig å komme på treff da :-( Men nå har jeg i grunnen gitt opp å være på skolen noe mer (må oppover et par dager, men ikke pga undervisning, så velger dag friere), så om du fortsetter å ha fri på onsdager kan jeg det framover.

YEY! :) Veldig fint! :)

Menneh...uke 16 jobber jeg onsdag (reiser til Bilbao på torsdag, så må jobbe inn....) og uke 17 er kollegaene mine på kurs på onsdag, så da har jeg fri mandagen i steden....

Hva om vi setter opp onsdag 30. april??

(Vi satser på at jeg kan jobbe så lenge, bekkenløsningen oversees om dagen ;P)

Hehe, 30.april er det avslutning på skolen, så det har jeg nesten tenkt å få med meg... Er middag på kvelden, men de har varslet aktiviteter (?!?!!? - skummelt, med tanke på hvordan folka der er) på formiddagen. Skal visst ikke være enkelt dette.

Annonse

Tydeligvis ikke... *ler*

Hva med mandag 21. april da? Da har jeg fri fordi jeg må jobbe onsdagen den uka.... Skal til jordmor kl 12.30, men er ferdig der kl 13...

Enten tidlig lunsj eller sen?

Jeg er med 21.april :-D Sen lunsj passer nok best for meg, da får jeg kanskje vært flink student på forhånd, blir alltid tull når jeg skal hjem og begynne på'n igjen... Får liksom aldri starta opp igjen da ;-)

Det var bare falsk alarm alt sammen :( Var hos jordmor i dag for siste gang, og fikk overtidstime på sjukehuset på fredag, men det virket nesten som hun trodde at jeg ikke får bruk for den timen - håper virkelig at hun har rett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...