Miss Sparks Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Tenkte bare å gi en kommentar til deg i egen tråd slik at ikke regnskapstråden din kladdes til ;-) For meg som sannsynligvis måtte gå rett på IVF (magefølelse) er det kjempebra å se hvilke utgifter som løper til et IVF-forsøk. Så tusen takk for oversikten, fortsett med det! Og så satser vi på at alle gode ting er tre ;-)
Chaiemae Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Så bra at den kan være til nytte ) Du er jo en del yngre en meg så da kan det hende at du trenger en del mindre medisin. Siden med. er svindyr så sparer man fort en del tusenlapper. Håper du slipper IVF men trenger du det så er det bare å spørre dersom du lurer på noe.
Chaiemae Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Det gjør forresten ingenting om du skriver i regnskapstråden.
Miss Sparks Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg har en god del kg for mye, og tror derfor at jeg sikkert må gå på en skikkelig hestedose med medisiner :-( hvis jeg i det hele tatt kan bli gravid. Jeg skal be legen om henvisning til gynekolog. Jeg er helt i startfasen, men tenker at jeg må bare hive meg ut i det og begynne "på begynnelsen" med forundersøkelser o.l. og finne ut om jeg har noen sjanser til å få barn før årene går fra meg. Er medisiner like dyre i Danmark, Sverige eller Finland, eller er det lite å spare ved å kjøpe medisinene der?
Chaiemae Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Vet ikke helt hvor det er billigst med medisin. Kanskje man kan spare noe på å kjøpe i Sverige på grunn av kursen? Har sett på de to tingene jeg har kjøpt nå i Norge og Danmark. Gonal-f 900 ie koster i Norge 3994,20 kr og i Danmark koster den 4000,60 dkr. Ovitrelle koster 340,50 kr i Norge og 332,40 dkr i Danmark.
Miss Sparks Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Åja, da er det vel minimalt å spare på det da. Noen som vet finske priser, forresten?
Magstar Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg kjøpte medisiner i finland. Skal huske finne frem papirene så kan jeg legge inn prisene derfra : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå